ساحل های لس آنجلس؛ بهشت شناگران!

با نام لس آنجلس همه ما یاد سواحل بکر و رویایی این منطقه می‌افتیم که با ماسه‌های داغ و چشم‌اندازهای معرکه خود آرامشی ناب را به گردشگران هدیه می‌کنند. ساحل های لس آنجلس کم نیستند و هرکدام با ویژگی‌های خاص خود جایی عالی برای گذراندن تعطیلات شناخته می‌شوند و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی با تهیه بلیط تهران لس آنجلس در اندک زمانی برای تفریح خود را به آنجا برسانند. ناگفته نماند که می‌توان وجود تفریحات آبی را مشخصه یکسان ساحل های لس آنجلس دانست که لحظاتی مهیج را تقدیم شناگران می‌کند. آیا شما هم کنجکاوید تا با سواحل لس آنجلس آشنا شوید؟ پس در ادامه همراه ما باشید و اطلاعات جالبی کسب کنید.

 

ساحل زوما (Zuma Beach)

ساحل زوما به دلیل محافظت خوبی که از آن می‌شود، جایی عالی برای ریلکس کردن است. این ساحل که بخشی از پارک ایالتی کوه‌های سانتا مونیکا شناخته می‌شود، با تپه‌ ماهورهایی دلفریب پوشیده شده و در کمال آرامش می‌توانید در آنجا قدم بزنید. این ناحیه سکونتگاه ۳۵۰ نوع پرنده مهاجر است، به همین دلیل نزد طبیعت‌گردها و پرنده‌نگرها محبوبیت فراوانی دارد. همچنین وجود امکاناتی مثل ایستگاه غریق نجات، سرویس‌های بهداشتی، غرفه‌های عرضه غذا و غیره باعث شده تا طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند. همواره در ساحل زوما افرادی را می‌بینید که در حال موج‌سواری، شنا و حمام آفتاب گرفتن هستند و هوای مطبوع آنجا آن‌ها را سر ذوق می‌آورد. اگر هم شیفته ساختن قلعه‌های شنی هستید، این ساحل جایی عالی برای این کار شمرده می‌شود و کودکان زیادی را شیفته خود می‌کند. بد نیست بدانید که در ساحل زوما محل شنا مختص کودکان و سالن والیبال نیز در نظر گرفته شده است که مورد استقبال خانواده‌های فراوانی قرار می‌گیرد.

 

ساحل ونیز (Venice Beach)

از آنجایی که شهر ونیز ایتالیا محبوبیت فراوان دارد، در لس آنجلس نیز ساحلی به این اسم نامگذاری شده است. این ساحل دوست‌داشتنی که در جوار اقیانوس آرامش قرار گرفته، میعادگاه هنرمندان زیادی است. شاید بپرسید چرا؟ در پاسخ باید بگوییم که ساحل ونیز لس آنجلس آثار هنری و خلاقیت‌های بسیاری را در خود جای داده و هوش از سرتان می‌برد. این ساحل همواره میزبان مسابقات مجسمه‌های شنی است و علاوه بر تفریح جایی برای بروز استعداد جوانان شمرده می‌شود. همچنین با احداث یک گذرگاه چوبی در آنجا در طول سال شاهد نمایش‌های فراوانی در ساحل ونیز هستیم که باعث شده تا به عنوان یکی از پرطرفدارترین ساحل های لس آنجلس شناخته شود.

 

ساحل پارادیس کاو ( Paradise Cove Beach)

اگر به شما بگویند که ساحلی با ماسه‌های سفید وجود دارد، باور می‌کنید؟! تصورش شاید کمی سخت باشد، ولی باید بدانید که در دامنه کوه‌های سانتا مونیکا در لس آنجلس ساحل پارادیس کاو قرار گرفته که همچون اسمش مثل بهشتی برین دلربایی می‌کند. این منطقه امکانات خوبی مانند دوش، غریق نجات، صندلی ساحلی، سرویس بهداشتی و غیره برای تفریح دارد و جان می‌دهد برای یک تفریح فراموش‌نشدنی! همچنین روزانه افراد زیادی برای ماهیگیری به آنجا می‌روند و خوراک روزانه خود را تامین می‌کنند. با اینکه سگ‌ها اجازه ورود به سال پارادیس کاو را ندارند، ولی همچنان می‌توان آن را یکی از پرطرفدارترین ساحل های لس آنجلس دانست که در طول سال میزبان ماجراجویان است.

ساحل منهتن (Manhattan Beach)

اگر شیفته جاهای لاکچری و لوکس هستید، ساحل منهتن در لس آنجلس با قرار گرفتن در منطقه‌ای گران قیمت را به شما معرفی می‌کنیم که در نوع خود منحصر به فرد است. این ناحیه خانه‌های لوکس، رستوران‌های لاکچری و کلاب‌های متنوعی را در خود جای داده که با وجود گران بودن، پرطرفدارند. علاوه بر آن در آنجا می‌توانید از اسکله و آکواریوم دیدن کنید که با زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی شده‌اند. همچنین مسیر پیاده‌روی برای گردشگران تعبیه شده که مناسب دوچرخه‌سواران هم است. دسترسی به ساحل منهتن راحت است و تنها با خرید بلیط آنلاین هواپیما می‌توانید خود را به لس آنجلس رسانده و در این ساحل تفریح کنید.

 ساحل و پارک لئو کاریلو استیت  (Leo Carrillo State Beach)

اسم این ساحل که به عنوان پارک ملی نیز شناخته می‌شود، از بازیگر مشهور هالیوودی گرفته شده است که برای حفاظت از محیط زیست فعالیت‌های بسیاری انجام داده است. ساحل وپارک لئو کاریلو استیت از جمله مشهورترین ساحل های لس آنجلس محسوب می‌شود که مناسب قایق بادبانی و موج سواری است. همچنین وجود غارهای دریایی مختلف در آنجا باعث شده تا فـیلم‌برداری‌های بسیاری در آنجا انجام شود و شهرت جهانی پیدا کند. در ساحل وپارک لئو کاریلو استیت یک کمپ نیز وجود دارد که از درختان تنومند پوشیده شده و جایی منحصر به فرد برای فرار از هیاهو شهر است. بد نیست بدانید که در این ساحل بازارهای محلی نیز وجود دارد و می‌توانید برای عزیزانتان سوغات تهیه کنید. همچنین مسولان ساحل وپارک لئو کاریلو استیت برای کودکان نیز برنامه‌های سرگرم‌کننده در نظر گرفته‌اند که همین خود باعث شده تا مورد توجه خانواده‌های بسیاری قرار گیرد.

ساحل مالیبو (Malibu Coast)

اگر شیفته یوگا و ریلکسیشن هستید، ساحل مالیبو جایی خارق‌العاده برای این کار است. این ساحل رویایی برای تماشای وال‌ها و موجودات دریایی نیز فوق‌العاده است و مثل یک سرزمین جادویی شما را محو جذابیت‌های خود می‌کند. ساحل مالیبو یکی از پرطرفدارترین ساحل های لس آنجلس است که ماهیگیران زیادی را به سمت خود می‌کشاند و در تمام سال اسکله‌ای پرتردد دارد. پرنده‌نگری، پیاده‌روی، حمام آفتاب و موج‌سواری از دیگر تفریحات اصلی این ساحل قلمداد می‌شود که هر گردشگری را جادو می‌کند.

ساحل هرموسا   (Hermosa Beach)

یکی دیگر از سواحل لس آنجلس هرموسا نام دارد که در امتداد خلیج سانتا مونیکا قرار گرفته است. این منطقه بکر آب و هوایی مطلوب و امواجی آرام دارد که سبب شده تا محلی مناسب خانواده‌ها تلقی شود. همچنین کسانی که در موج‌سواری مبتدی هستند، برای تمرینات خود به ساحل هرموسا می‌روند تا مراحل آموزش را طی کنند. زمین والیبال، دوش، ایستگاه غریق نجات و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات ساحل هرموسا است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر رستوران‌ها، بارها و فروشگاه‌هایی نیز به این منطقه اضافه شده‌اند که به جذابیت آن افزوده‌اند و باعث رونق بیشتر آن شده‌ است.

ساحل کابریلوCabrillo Beach)  )

ساحل کابریلو یکی دیگر از ساحل های لس آنجس است که چشم انداز جالبی به کشتی‌های بزرگ باربری دارد. این ساحل دلنواز محیطی بسیار آرام دارد، به همین دلیل افرادی که می‌خواهند از شلوغی شهر دور باشند آنجا را انتخاب می‌کنند. همچنین قایق‌سواری از اصلی‌ترین تفریحاتی است که در سال کابریلو انجام می‌شود و روزی عالی را برای گردشگران فراهم می‌کند. زمین والیبال، سرویس بهداشتی، غرفه عرضه غذا، رستوران، زمین بازی کودکان و سکوهای مختص پیک نیک از جمله امکانات ساحل کابریلو محسوب می‌شوند که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند. همچنین ماهیگیری از دیگر فعالیت‌هایی است که در ساحل کابریلو انجام می‌شود و در طول سال قایق‌هایی را می‌بینید که در آنجا به صید ماهی مشغول‌اند. ناگفته نماند که این ساحل مکانی فوق‌العاده برای تماشای وال‌های آبی است و همواره ماجراجویان زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

ساحل کانتی لاینCounty line Beach) )

می‌خواهید شما را با جایی عالی برای غواصی آشنا کنیم؟ ساحل کانتی لاین یکی از بهترین ساحل های لس آنجلس است که به دلیل داشتن آب زلال غواصان زیادی شیفته تفریح در آن هستند. این ساحل خط ساحلی صخره‌ای دارد که در مجاورت کوه‌های سانتا مونیکا قرار گرفته است و جان می‌دهد برای عکاسی کردن! تماشای دلفین‌ها، وال‌ها، مرغان دریایی و خوک‌های آبی از دیگر تفریحات محبوب در ساحل کانتی لاین است که مشتاقان زیادی دارد.

کلام آخر

سواحل لس آنجلس تنوع زیادی دارند و هرکدام با زیبایی‌ها خیره‌کننده خود هوش از سر هر گردشگری می‌برند. آنچـه که نقطه مشترک تمامی آن‌ها شناخته می‌شود، منظره تماشای غروب آفتاب است که با آرامش ناب خود گردشگران را افسون می‌کند. لازم به یادآوری است که سالانه مسافران بسیاری با رزرو پرواز خارجی خود را به لس آنجلس می‌رسانند و در سواحل آن به تفریح و خوشگذرانی مشغول می‌شوند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها