۵ حقیقت درباره مرلین مونرو، زیباترین زن دنیا!

مرلین مونرو، بازیگر، مدل و خواننده معروف آمریکایی بود. مونرو در ۱۹۹۹ به عنوان ششمین ستاره زن در موسسه فیلم آمریکایی اعلام شد. با تاریخ ما همراه شوید تا ۵ حقیقت درباره مرلین مونرو، زیباترین زن دنیا! را به شما معرفی کنیم.

 

۱.کلارک گیبل ، پدر خیالی مرلین مونرو در کودکی!

مرلین و گیبل در فیلم وصله ناجور
مرلین و گیبل در فیلم وصله ناجور

مرلین مونرو با عنوان نورما جین مورتسن در ژوئن ۱۹۲۶ در لس انجلس به دنیا آمد. مادرش، گلادیس پرل بیکر، به زودی نام خانوادگی او را از مورتنسن به بیکر تغییر داد. یک سردرگمی درباره پدر واقعی مرلین به وجود آمد. هرچند در شناسنامه او نام مارتین مورتنسن به عنوان پدرش ذکر شده بود، مرلین در طول زندگی اش این مسئله را انکار می کرد. مادر نورما به او گفته بود که چارلز گیفورد پدر اوست. مرلین که شباهت زیادی بین عکس گیفورد و کلارک گیبل دید، تظاهر کرد که گیبل پدر اوست. بعدها در سال ۱۹۶۱ با گیبل در فیلمی هم بازی شد. گیبل بر اثر حمله قلبی ، قبل از اکران فیلم مرد و مونرو روزها از غم او گریست!


۲.تجاوزهای جنسی به مرلین مونرو در کودکی !

کودکی مرلین مونرو
کودکی مرلین مونرو

نورما کودکی سختی داشت. گلادیس، مادر او از نظر ذهنی ناپایدار بود و مرلین مجبور بود سال های اولیه زندگی اش را با افراد مختلفی زندگی کند: دوست های گلادیس، نزد عمه ها و حتی در یتیم خانه لس آنجلس.. در طول این مدت، نورما بارها مورد تجاوز قرار گرفت. روانشناسان بر این باورند که رفتارهای بعدی مونرو مثل (رابطه های جنسی افراطی، اختلال در خواب، استفاده مواد) به دلیل کودکی سختی که بر او گذشته بود، رخ داد.


۳.رابطه مرلین با رئیس جمهور جان اف کندی!

مرلین مونرو و جان اف کندی
مرلین مونرو و جان اف کندی

در ۱۹۴۲، نورما جین شانزده ساله، با دوست مادرش گریس زندگی می کرد. آنها میخواستند به ویرجینا نقل مکان کنند ولی نمیخواستند مونرو را همراه خود ببرند. نورما با جیمز داگورتی (جیم) رابطه داشت و گریس از مادر او خواست که اجازه دهد آنها با هم ازدواج کنند تا مرلین مجبور نشود به یتیم خانه باز گردد. بنابراین نورما با جیمز داگورتی در ۱۹۴۲ ازدواج کرد. مرلین دو ازدواج دیگر با جو دی مگیو و آرتور میلر داشت. همه این ازدواج ها به جدایی رسید. همچنین گفته می شود یک رابطه عاشقانه با جان اف کندی هم داشته است.


۴.اولین حضور او در فیلم All About Eve!

مرلین در نقش خانم کاسول
مرلین در نقش خانم کاسول

اولین نقش او به عنوان معشوقه یک جنایتکار مسن بود که انتقادهای شدیدی به همراه داشت و همچنین چندین نقش کمدی کوچک  به عنوان خانم کاسول در All About Eve هم بازی کرد. در ۱۹۵۰ کمی از غضروف بینی او برداشته شد و باعث تغییر چهره او شد.


۵.مرگ مرموز مرلین مونرو!

مرلین مونرو
مرلین مونرو

در اواخر ۱۹۵۰، سلامتی مرلین مونرو رو به وخامت گذاشت. او از بی خوابی شکایت می کرد و شروع به استفاده از مواد مخدر کرد. در اوایل ۱۹۶۰، استفاده بیش از حد از الکل باعث شد که حال او بدتر شود. در ۱۹۶۲ مونرو در خانه مرده یافت شد. او تنها ۳۶ سال داشت. مرگ او به دلیل مسمویت حاد اتفاق افتاده بود. برخی بر این باورند که خودکشی کرده ولی برخی دیگر می گویند این یک قتل بوده است. بر اساس شواهد اخرین شخصی که مونرو با او تماس داشته، جان اف کندی بوده است.

منبع learnodo-newtonic
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها