معرفی ساحل جزیره نیکوی

معرفی ساحل جزیره نیکوی

یک جزیره ۱۵ هکتاری در فاصله ۸ کیلومتری ساحل شرقی بینتان در جنوب شرقی سنگاپور واقع شده است.این جزیره توسط یک زوج استرالیایی خریداری شده است و این زوج به کمک گروهی از سرمایه داران، جزیره ی خصوصی نیکویی را تشکیل دادند.

این ساحل خانه های بسیاری ندارد و تعداد آن بسیار محدود است و این عدد برابر ۱۵ ویلای ساحلی است. به دلیل زیبایی این ساحل و نوع توسعه ی آن بسیاری از منتقدان این جزیره را در زمره ی بهترین جزیره های خصوصی جهان قرار داده اند که باعث شهرت این جزیره نیز شده است.

ساحل جزیره نیکوی در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده و معرفی شده است.

شرایط اقلیمی

ساحل جزیره نیکوی دارای حداکثر ارتفاع ۳۰ متر بالاتر از سطح دریا می‌باشد. سواحل موجود در این جزیره شکل گرفته از شن های سفید ماسه ای است، تخته سنگ های گرانیت و صخره های مرجانی موجود در ساحل نیز یکی دیگر از ویژگی های این جزیره است.

جنگل های موجود در ساحل جزیره نیکوی که حدود دو سوم جزیره را شامل می‌شود خواستگاه بسیاری از پرندگان است که باعث جذب دو چندان توریست ها و گردشگران علاقه مند به پرنده ها می‌شود.

البته که تخم گذاری لاک پشت ها در ساحل نیز یکی دیگر از فراوانی های جانوری در این جزیره می‌باشد که همه ی این ها باعث اهمیت این جزیره در چرخه حیاتی جانوران مختلف می‌شود.

معرفی ساحل لانگ بیچ

افتخارات

در ساحل جزیره نیکوی، سازمانی به نام بنیاد جزیره وجود دارد که وظیفه ی آن تعهد نسبت به گردشگری پایدار می‌باشد. این سازمان به قدری در کار خود جدی می‌باشد که در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جایزه جهانگردی مسئولیت پذیر شد و این پیشرفت متوقف نشد و در زمینه‌های بسیاری از خود رشد چشم گیری به نمایش گذاشت.

فینالیست شدن در بسیاری از جوایز مسئول گردشگری، میراث جهانی و عضویت در گروه لانگ لانگ که گروهی است متشکل از جزایر دیگر که برای دستیابی به تعادل فورسی یعنی حفاظت، اجتماع، فرهنگ و تجارت دارد.

یکی از بزرگ ترین هتل ها

هتل نیکو بالی

تمام اتاق ها به صورت استاندارد و با اندازه های ۴۲ مترمربع ساخته شده اند. کف اتاق ها همگی با چوب صیقلی پوشانده شده که نه تنها محیط را گرم می کنند بلکه سبکی استوایی به آنها می بخشند. هر اتاق به همراه یک بالکن خصوصی وسیع، سیستم تهویه هوا، تلفن آی دی دی، تلویزیون و ماهواره، چای/قهوه ساز، سشوار، یخچال، گاوصندوق امانات، وان حمام و امکانات جداگانه مخصوص دوش و سرویس بهداشتی ارائه می شوند

خدمات هتل نیکو بالی اندونزی : خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت

منبع شیوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها