اشنایی با بهترین مراکز خرید مشهد

بهترین مراکز خرید در مشهد

مراکز خرید در مشهد بسیار است، زیرا شهر مشهد علاوه بر اینکه یک شهر زیارتی است یک شهر تفریحی گردشگری هم می‌باشد که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است.  علاوه بر گردشگران ایرانی ، گردشگران از کشورهای مختلف اسلامی نیز به این شهر سفر می‌کنند. یکی از جاذبه‌های گردشگری مشهد که بسیار هم دلپذیر است خرید سوغاتی است که در ادامه مطلب  میتوانید با بهترین مراکز خرید مشهد آشنا شوید.

مرکز خرید مجتمع تجاری الماس شرق

این مجتمع تجاری بسیار معروف می‌باشد که در این مجمتمع تجاری محصولات منحصر به فرد بسیاری با بهترین برندها وجود دارد.  که از وسایلی که در این مجتمع به فروش می‌رسد می‌توان به : لباس، چینی، بلور و ……. اشاره کرد.

مرکز خرید آرمان

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد مجتمع آرمان است. که اگر طرفدار لوازم آرایشی هستید و به دنبال بهترین برندها هسنید می‌توانید از این مرکز خرید کنید. در این مرکز خرید علاوه بر محصولات آرایشی ، محصولات دیگری همانند اسباب بازی، پوشاک، شال، بدلیجات، خشکبار و… به فروش می‌رسد. همچنین در این مجتمع اماکنی برای استراحت برپا شده است که پس از خرید می‌توانید در این مکان استراحت کنید.

بهترین مراکز خرید مشهد

پاساژ کاسپین

مراکز خرید مشهد دیگری که در مشهد وجود دارد پاساژ کاسپین است که در ان برندهای معروفی وجود دارد. در این مرکز خرید فروشگاه ‌های زنجیره‌ایی بسیار بزرگی وجود دارد که محصولاتی را از دیگر کشورها (انگلیس، ایتالیا، ترکیه) عرضه می‌کنند. ناگفته نماند فروشگاه کاسپین مد در تهران، مازندران، اصفهان هم وجود دارد.

مکان های دیدنی مشهد

بازار رضا

یکی دیگر از مراکز خرید در مشهد بازار رضا است که بسیار هم معروف می‌باشد و به حرم بسیار نزدیک است. این بازار حدود ۳۵ سال پیش ساخته شده است. در این بازار مهر، سجاده، تسبیح، انگشتر، زرشک، زعفران ، صنایع دستی، پوشاک، ادویه جات و …. به فروش می‌رسد.

بهترین مراکز خرید مشهد

جمع‌بندی

با مراکز خرید در مشهد آشنا شدید. از آنجا که شهر مشهد دارای اهمیت ویژه ای در کشور است تمامی زیر ساخت های لازم برای تامین راه های دسترسی، مراکز خرید و پاساژها، مکان های گردشگری، انواع هتل ها ، اماکن استراحت و… در این استان فراهم شده است. با توجه به اینکه سفر های مشهد غالبا خانوادگی و گروهی هستند و به منظور مدیریت هزینه های سفر، بهترین انتخاب شما خرید بلیط قطار تهران به مشهد است . اما وسوسه کننده ترین بخش هر سفری، یعنی خرید کردن و گشت و گذار در بازارهای مشهد است که بهترین بهترین مرکزهای خرید را انتخاب کنیم و اجناس با کیفیت خریداری کنیم.

منبع سام تیک
عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
بهرامن

سلام
سوغات مشهد (زعفران، نبات و زرشک) را از فروشگاه اینترنتی بهرامن خریداری کنید.