مسیرهای ماجراجویی در مالزی

مسیرهای ماجراجویی در مالزی

مالزی کشوری بزرگ است که شامل سیزده ایالت در خود می‌باشد و هرکدام از این ایالت‌ها مسیرهای ماجراجویی در مالزی محسوب می‌شوند، برای تجربه ماجراجویی در مالزی می‌توانید از این مسیر‌ها استفاده کنید. با سایت تاریخ ما همراه باشید تا شما را با این مسیر‌ها آشنا کنیم.

ایالت پاهانگ

اولین مسیر از مسیرهای ماجراجویی در مالزی ایالت پاهانگ است که یکی از قله‌های مالزی به‌نام این ایالت معروف است. ارتفاع این کوه تقریبا به ۲۱۸۰ متر می‌رسد، همچنین این کوه درون جنگل تامان نگارا می‌باشد که دارای طبیعتی زیبا و باور نکردنی می‌باشد. در این ایالت، بسیاری از خلقت‌های خداوند قابل رویت هستند و شما می‌توانید از طبیعت عالی آن نهایت لذت را ببرید. زمان رسیدن به قله‌ی این کوه ممکن است تا هفت روز زمان ببرد و شما باید وسایل و مواد غذایی مناسب و کافی را به‌همراه داشته باشید تا به مشکلی برخورد نکنید.

ایالت ترنگاگو

ایالت پاهانگ برای پیاده‌روی در کوه و کوهنوردی بود اما این ایالت مخصوص تماشای زیر آب است، درحقیقت این ایالت شما را به غواصی دعوت می کند که می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد. همچنین این ایالت شامل زیپ‌لاینی بی‌نظیر است که پیشنهاد می‌شود حتما آن را تجربه کنید.

مسیرهای ماجراجویی در مالزی

ایالت پراک

یکی دیگر از مسیرهای ماجراجویی در مالزی، ایالت پراک است، رودخانه بزرگ و زیبای کامپار در ایالت پراک قرار دارد که مخصوص ورزش پرهیجان رفتینگ می‌باشد. زیرا این رودخانه دارای منطقه و مسیر رفتینگ مخصوص مبتدی‌ها و همچنین حرفه‌ای‌‌ها است. هنگام عبور از این رودخانه از منظره جنگلی اطراف آن و حیوانات آن نهایت لذت را می‌توانید ببرید و خاطرات خوب و خوشی را با دوستان خود داشته باشید. همچنین اگر به غارنوردی علاقه دارید، می‌توانید به غار‌های این ایالت‌هم سری بزنید و غارنوردی خود را آغاز کنید.

راهنمای سفر به مالزی

بانجی چامپینگ

به سراغ مسیر و حرکت بعدی خود در ماجراجویی به مالزی می رویم. اگر به دنبال بانجی جامپینگ در خور شان آدرنالین و هیجان می گردید، حتما از بین تمامی گزینه های خود مالزی را انتخاب کنید زیرا بانجی جامپینگ های این کشور مملو از تاسیسات زیاد و مناسب است.

مسیرهای ماجراجویی در مالزی

در سواحل غربی مالزی و در سلانگور شهربازی معروفی وجود دارد که با پرش از بانجی جامپینگ آن می توانید تا ۲۲ متر به پایین پرتاب شوید. این ارتفاع به نظرتان کم است؟ پس به نظرم باید محیط اطراف آن را ببینید. اکثر گردشگران در لیست مسیرهای ماجراجویی در مالزی خود این بانجی جامپینگ را در انتظار انجام دارند.

حرف آخر

کشور مالزی که کشوری بزرگ است، دارای مسیرهای ماجراجویی بسیاری می‌باشد که شما را با برخی از آنها آشنا کردیم، اگر روزی به مالزی سفر کردید، می‌توانید این تجربیات را در سفر خود داشته باشید. امیدواریم که مقاله مسیرهای ماجراجویی در مالزی برای شما مفید بوده باشد و نهایت لذت را از این مقاله برده باشید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها