معرفی بهترین و زیباترین مکان های جنوب شرق آسیا

زیباترین مکان های جنوب شرق آسیا

اگر به دنبال یک سفر جذاب و خوب هستید، سایت تاریخ ما به شما جنوب شرقی آسیا را پیشنهاد‌ می‌کند زیرا این مناطق شامل سواحل و دریاها، کوها و دیگر مکان‌های زیبا و دیدنی هستند که می‌توانید از آنها دیدن فرمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با زیباترین مکان های جنوب شرق آسیا آشنا کنیم،‌ زیرا این مناطق می‌توانند تعطیلات شما را بسیار خاص و لذت‌بخش کنند. پس ما را تا انتهای این مطلب یاری کنید.

تایلند

شهری زیبا در تایلند است که گردشگران بسیاری را در طی چندین سال اخیر به خود جذب کرده است، از امکانات رفاهی که در این شهر در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانیم به ماساژ معروف تایلندی، مراکز خرید، مکان‌های دیدنی و پربازدید اشاره کنیم که در این شهر بسیار معروف و مشهور شده است. در این شهر می‌توانید بهترین خاطرات زندگی خود را کنار خانواده یا دوستانتان بسازید و از لحظه به لحظه سفرتان لذت ببرید.

زیباترین مکان های جنوب شرق آسیا

بهترین سواحل آسیا

اندونزی

یکی دیگر از زیباترین مکان های جنوب شرق آسیا بالی است، بالی یکی از مناطقی در اندونزی می‌باشد که همیشه مورد توجه و بازدید گردشگران این منطقه قرار می‌گیرد. شما با سفر به این منطقه، تعطیلاتی در طبیعت را تجربه می‌کنید و لذتی باورنکرنی را بدست می‌آورید.

فیلیپین

فیلیپین کشوری زیبا و شگفت‌انگیزس که به دلیل داشتن تپه‌هایی از شکلات معروف شده است. همچنین اگر می‌خواهید به کشور خارجی‌ای سفر کنید که هم از طبیعت آن استفاده کنید و هم مسافت کمی را طی کنید،‌ کشور فیلیپین را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا این کشور به‌دلیل نزدیک بودن آن و داشتن منظره‌های طبیعی بسیار و حیرت‌آور، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

زیباترین مکان های جنوب شرق آسیا

کوتا کینابالو 

به جز کوالالامپور و جزایر پرهِنشن، کوتا کینابالو مکان دیگری در مالزی می باشد که همه چیز را در خود جای داده است. بازارهای شلوغ، پیاده روهای چوبی مدرن، سواحل و مساجد، از بهترین جاذبه های این شهر هستند که باعث می شوند از سفر به اینجا کاملا راضی باشید.
این مکان برای کسانی که عاشق استراحت کردن، غذا خوردن و گشت و گذار هستند، ایده آل است.
بهترین زمان برای بازدید از این شهر ماه های ژانویه تا مارس است.
بهترین کارهایی که می توانید در اینجا انجام دهید: کوه کینابالو را فتح کنید، از سواحل زیبا دیدن کنید، در جزیره قایق سواری کنید، در استراحتگاه لوکسی اقامت کنید، از پارک حیات وحش لوک کاوی بازدید کنید و از غذاهای دریایی تازه لذت ببرید.

حرف آخر

در این مقاله با زیباترین مکان های جنوب شرق آسیا آشنا شدید که امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و نهایت لذت را از آن برده باشید.

منبع دبی سفر
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها