همه چیز در مورد ماجراجویی در ویتنام

ماجراجویی در ویتنام

ویتنام کشوری در جنوب شرقی آسیا با اقلیمی نیمه استوایی از سمت شمال و کاملا استوایی از سمت جنوب کشور است. تورهای گردشگری و ماجراجویی در ویتنام یکی از تور‌های پرطرفدار و جذاب برای گردشگرانی است که به دنبال هیجان، ماجراجویی و کسب تجربه‌های جدید و متفاوت هستند.

 جاذبه های طبیعی ویتنام

بیابان های شن، آبشار های پر خروش، دره های عمیق و هیجان انگیز، غار های آبی و خشکی منحصر به فرد، جزایر شگفت انگیر، تفریحگاه های طبیعی، فلات های بی نظیر، قله های قد برافراشته و روستاهای زیبای ویتنام از جاذبه های طبیعی و بسیار زیبای گردشگری و ماجراجویی در  کشور ویتنام به شمار می آیند.

اسکی روی شن

مکان های جذاب و پر هیجان کشور ویتنام هر ساله تعداد بی شماری از گردشگران سراسر جهان را به خود فراخوانده و امکان ثبت لحظات شیرین و فراموش نشدنی را برای گردشگران فراهم می آورد. اسکی روی شن از جمله هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری و ماجراجویی در  کشور ویتنام است که در تپه های شنی موی نی Mui ne، لذتی بی کران را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

دره نوردی

دره نوردی از دیگر هیجان های منحصر به فرد در سفر به ویتنام است که در دره زیبا و خوش آب و هوای دالات، سفری تکرار نشدنی در قاب خاطرات گردشگران خلق می نماید.

ماجراجویی در ویتنام

غواصی

غواصی در دریاهای عمیق و پر از صخره های مرجانی و گونه های آبزیان نادر و عجیب و غریب و غار نوردی در بزرگترین غار جهان، سون دونگ از جمله لذت های بی پایان و رویایی در ماجراجویی ویتنام و سفر به این کشور آسیایی بسیار متفاوت است.

موج سواری

موج سواری های پر هیجان و استرس زا بر فراز موج های بلند قامت و خروشان آبشارهای ویتنام، تکمیل کننده هیجان، لذت، تجربه های شیرین، استرس و ماجراجویی در این کشور بسیار زیبا است.

از ماجراجویی در آفریقا چه میدانید؟!

کایاک سواری

در ویتنام جاهای زیادی وجود دارد که در آن ها می توانید کایاک سواری کنید اما مطمئنا بهترین جا برای این کار خلیج ها لونگ (Ha Long) است. در این خلیج صدها جزیره ی زیبای کوچک قرار دارد. این خلیج در بیشتر روزها پوشیده از مه غلیظ است و در نتیجه چشم انداز بی نهایت جذابی دارد و به همین دلیل هم درفهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد اگر چه تعداد قایق هایی که در  این خلیج کایاک سواری می کنند زیاد است اما با این حال هنوز هم جاهای بکر زیادی در آن وجود دارد.  یکی از بهترین های ماجراجویی در این کشور است،  پس منتظر چه هستید؟ به این خلیج بروید و یک کایاک اجاره کنید و بین جزیره ها پارو بزنید و به غارهایی بروید که تا حالا هیچ کسی نرفته و ندیده!

ماجراجویی در ویتنام

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
تابلو سفالی
امتیاز :
     

ویتنام واقعا بینظیر من تجربه داشتم یه بار رفتم
مخصوصا طبیعت بکر و دست نخورده ای داره
من اونجا یه تابلو سفالی خریدم الان بعد سالها هم هنوز نگه داشتم