معرفی زیباترین پارک های ملی ویتنام

پارک های ملی ویتنام 

وقتی حرف از ویتنام و سفر به ویتنام به میان می‌آید همه به یاد هانویی و خلیج چشم نواز هالونگ می‌افتند. ویتنام سالیانه مقصد بسیاری از مسافران برای سفر است. پارک های ملی ویتنام نیز مانند سواحل زیبای این کشور مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. پارک های ملی ویتنام بکر و دست نخورده‌اند و یک اکوسیستم عالی برای ویتنام هستند. از پارک‌های ملی ویتنام می‌توان به پارک ملی وو کوانگ، پارک ملی باک ما، پارک ملی فو کوک، پارک ملی بیدوپ نوئی با و… اشاره کرد. در ادامه به توضیح این پارک‌های ملی می‌پردازیم.

پارک های ملی ویتنام

پارک ملی باک ما 

در مرطوب ترین قسمت ویتنام پارک ملی باک ما قرار دارد. این منطقه از بارانی‌ترین مناطق ویتنام است با پوشش گیاهی محاصره شده است. تعداد زیادی اکوسیستم دست نخورده و بکر در پارک ملی باک ما وجود دارد و بارش فراوان در کوه‌های انامیتی پوشش گیاهی زیبایی در این منطقه به وجود آورده است. در این پارک نواحی سرسبز به سواحل متصل شده اند. کوهستان‌های با پوشش گیاهی این پارک زیست بوم بسیاری از پرندگان است. این پارک سالانه افراد زیادی را مجذوب زیبایی خود می‌کند.

معرفی بهترین رستوران های هانوی ویتنام

پارک ملی فو کوک 

فو کوک یک جزیره است که بخشی از ویتنام است. بیشتر از نصف جزیره دارای پوشش گیاهی است که آن را به یک پارک ملی تبدیل کرده است. اکوسیستم این پارک دست نخورده و متنوع است و حیوانات مختلفی در آن زندگی می‌کنند. پارک ملی فو کوک جذاب و هیجان برانگیز است. آب های این منطقه شفاف است و عده زیادی برای مشاهده حیات دریایی این منطقه تصمیم به قواصی در این منطقه می‌گیرند. فو کوک یکی از بزرگترین جزایر ویتنام است که مقصد مناسبی برای گردشگران مختلف است.

پارک های ملی ویتنام

پارک ملی بیدوپ نوئی با

این پارک ملی حیات وحشی متفاوت با سایر پارک های ملی ویتنام دارد.

 بر فراز کوه ها، هوای تازه و نسیم ملایم به زیبایی و آرامش چشم انداز های موجود می افزاید، و با تماشای مناظر بکر و دیدنی در اطراف کوهستان، احساس آزادی و آرامش درونی را تجربه می کنید. این پارک فضای گسترده و وسیعی را در بر گرفته است و جنگل های انبوهی تپه ها و کوهستان ها را به زیبایی پوشانده است که موجب خلق منظره ای فوق العاده دلنشین و تماشایی شده است. یکی از جاذبه های اصلی این پارک ملی که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند، کوهستان لانگ بیانگ می باشد، بر فراز این کوهستان گردشگران به تماشای غروب آفتاب می نشینند و خاطرات به یاد ماندنی را رقم می زنند. هنگام غروب رنگ های زیبایی از نور های زرد، سرخ، نارنجی و بنفش بر روی جنگل سایه می افکند و آفتاب با درخشش طلایی اش به آرامی در افق ناپدید می شود.

پارک های ملی ویتنام

پارک ملی کان دائو

پارک ملی کان دائو یکی دیگر از معروف ترین پارک های ویتنام می باشد که دارای هر دو محیط حفاظت شده دریایی و جنگلی است. گفتنی است که کان دائو تنها پارک ملی ویتنام می باشد که دارای چنین ویژگی هایی است. انواع درختان کرنا و درختچه هاى کرانه زى و حاره اى که زیستگاه بچه ماهی ها و میگو و غیره می باشند و جنگل های بارانی گرمسیری، صخره های مرجانی با عظمت و سواحل بکر همگی بخشی از زیبایی ها و طبیعت این پارک ملی می باشند. در این محیط حفاظت شده و تحت نظر محیط زیست، گردشگری محبوبیت زیادی به دست آورده است و گردشگران از این محیط آرام و طبیعت بکر لذت می برند. گردشگران با گشت و گذار در میان آب ها تا با پرسه زدن در میان جنگل های این پارک ملی با تماشای چشم انداز های فوق العاده زیبا، لحظات آرامش بخشی را تجربه می کنند. در کنار ساحل توریست ها می توانند شنای وال های آبی رنگ، دوگانگ ها و لاک پشت ها را تماشا کنند.

منبع ایران هتل آنلاین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها