برترین رستوران های ایران (قسمت پنجم)

برترین رستوران های ایران

ایرانی‌ها با غذا‌های خوشمزه و خوش عطر از اول تاریخ مشهور می‌باشند. غذاهای مخصوص ایرانی‌ها اکثرا با برنج و گوشت تهیه و تولید می‌شوند. شهر‌های ایران همواره تنوع غذایی متفاوتی از هم دارند، به طوری که هر شهری غذای مخصوص خودش را دارد. شهر هایی که در کنار دریا هستند، غذاهای دریایی و سایرشهر‌ها هم غذایی با توجه به تاریخ و فرهنگشان دارند  که برای بازدید کنندگان می‌تواند، جالب و خاطره‌انگیز باشد. از برترین رستوران های ایران ،  ده مورد را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران بالیق در تبریز

برخی از رستوران ها فقط غذاهای دریایی را طبخ می کنند به همین خاطر در میان برترین رستوران های ایران نیز میتوان این دسته از رستوران ها را پیدا کرد. این رستوران در زبان ترکی بالیق نام دارد و در واقع به معنای ماهی می‌باشد و علت انتخاب این نام برای این رستوران، دریایی بودن غذاهای منوی این رستوران است.

برترین رستوران های ایران

رستوران گردان برج میلاد

برخی از رستوران ها به خاطر موقعیت مکانی که دارند زودتر از آنچه که فکرش را کنیم محبوب و معروف می‌شوند. رستوران گردان برج میلاد در لیست این رستوران ها قرار دارد.

تماشا از برترین رستوران های ایران

صرف غذاهای مختلفی که متعلق به کشورهای دیگر هستند در رستوران تماشا تهران  و فضای بسیار شیک آن امکان ذیر است.

رستوران شاندیز در مشهد

سفر به مشهد را نمیتوان بدون رفتن به برترین رستوران های آن ناتمام گذاشت. در این سفر حتما سری به رستوران شاندیز بزنید.

رستوران های ترکیه ای تهران

راز از برترین رستوران های ایران و شیراز

در برخی از رستوران ها که شبیه باغ هستند شما میتوانید صرف غذا را در فضاهای مختلفی تجربه کنید. این باغ رستوران بسیار زیباست و در سه فضای مختلف پذیرای مهمانان خود است. در واقع رستوران راز شیراز را بیشتر با نام باغ راز میشناسند.

رستوران خوان گستر اصفهان

در سفر به اصفهان اگر به دنبال رستورانی بسیار شیک و بزرگ با منوی غذایی عالی گشتید تا یک جلسه کاری و یا قراری خانوداگی را همراه با صرف غذا برگزار کنید، رستوران خوان گستر گزینه ی بسیار مناسبی است.

رستوران حاج محسن از برترین رستوران های ایران

رستوران حاج محسن آمل یک رستوران مدرن ترکیبیه که حتی منوی کافی شاپ هم در اون سرو میشه و توی منوی غذاهاش میتونی انواع استیک , پیتزا و پاستا هم سفارش بدی . قیمت غذاهای این رستوران خوبه ولی هزینه موسیقی و سرویس و … بهش اضافه میشه . اگه به آمل رفتی و خواستی رستوران حاج محسن رو امتحان کنی حتما فیله ترش و اکبر جوجه , کباب کوبیده و کوبیده زعفرونی و بورانی بادمجانش رو امتحان کنی که طعم بسیار عالی داره و تا چند روز مزه این غذاها زیر زبونت می مونه .

آدرس: آمل، خیابان طالب آملی، سه راه جانبازان

رستوران دارچین سمنان

یکی از بهترین رستوران های سمنان که غذاهای خوشمزه، تنوع خوب و فضایی زیبا داره.رستوران دارچین است که مشتریاش میگن بورانی بادمجونش رواز دست ندین که خیلی خاصه، رستوران دارچین ارزش یکبار امتجان رو داره اگه مشتری ثابتش نشین!

آدرس: سمنان، خیابان قدس، جنب شورای اسلامی

رستوران مرتضوی قم

اگه میخوای تجربه یه میزبانی باشکوه رو توی محیطی زیبا و دلنشین داشته باشی، میتونی به رستوران مرتضوی سری بزنی و انواع غذاهای اصیل و متفاوت سنتی و ایرانی رو تجربه کنی.

آدرس: قم، شهرک قدس، نبش کوچه ی ۲، رستوران مرتضوی

برترین رستوران های ایران

رستوران باغ ارم کرج

رستوران سنتی باغ ارم با فضای زیبا و محیط خانوادگی به همراه موزیک زنده با سرو انواع غذای ایرانی‌ یه انتخاب خوبیه. رستوران سنتی باغ تالار ارم با ظرفیت ۱۸۰ نفر دارای آبنمای زیبا، فضای بازی کودکان، نمازخانه مجزا، چایخانه سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی سنتی، انواع دسر، میوه های فصل به همراه آجیل و خشکبار است که میتونی ازش لذت ببری.

آدرس: کرج، محمد شهر – به سمت ماهدشت – بعد از میدان عباس آباد

منبع bmtehran
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها