حقایقی جالب در مورد قبایل آدمخوار

قبایل آدمخوار

قبایل آدمخوار امروزه در دنیا دیگر کمیاب شده‌اند. از این جهت برای بسیاری جالب است بدانند اصلاً این چنین قبایلی وجود داشته یا خیر. تاریخ ما قصد دارد امروز درباره یکی از این قبایل صحبت کند.

اولین جایی که در سفر مجازی مان باید برویم؛ هندوستان است. قبیله وارانسی یکی از قبایل هندوستان است که اصلاً شبیه فیلم‌های بالیوودی رفتار نمی‌کنند! آن‌ها همگی آدمخوار هستند. اولین بار کریستیانو اوستینلی اولین عکس این قبیله را ثبت کرد. فکر می‌کنم به جای یک عکس باید مدال شجاعت را به این عکاس هوشمند داد!

جالب‌ترین حقایق درباره قبیله وارانسی

تمامی افرادی که در این قبیله زندگی می‌کنند از گوشت انسان‌های مرده تغذیه می‌کنند. محل زندگی آن‌ها درون قبرستان است. از جمجمه‌های شما نیز به عنوان لیوان استفاده می‌کنند. حتی به حیوانات هم رحم نمی‌کنند. آن‌ها گوشت حیوانات را نیز به شکل خام مصرف می‌کنند.

اولین عکاسی که به این قبیله سر زده بود یعنی کریستیانو اوستینلی می‌گوید: در اطراف افراد این قبیله پر از راز و رمزهای بزرگ است که دانستن هر کدام از آن‌ها ممکن است تمام جهان‌بینی شما را دستخوش تغییر قرار دهد.

قبایل آدمخوار

در میان هندی‌ها نیز این عقیده وجود دارد که مردم این قبیله می‌توانند با نیروی درونی خود کارهای بدی انجام دهند. به‌نوعی می‌توان گفت آن‌ها را با عالم جن‌ها در ارتباط می‌دانند. این قوم با قبایل انسانی دیگر ارتباطی ندارند و سعی می‌کنند خود را از دنیای متمدن دور کنند.

تماشای پرندگان نادر در پارک ملی کلادو هند

قبیله آدم‌خوار در اندونزی

قبیله کرووای Korowai) ) یکی دیگر از قبایل آدمخوار روی زمین است که با جمعیت ۳۰۰۰ نفری در کشور اندونزی زندگی می‌کنند. این قبیله در جنوب شرق پاپوآ در منطقه گینه‌نو اندونزی سکونت دارند. جایی که کمتر کسی به آن جا سفر می‌کند اما اگر به این منطقه برود، سفر بی‌بازگشتی خواهد داشت. مردم این قبیله تا سال ۱۹۷۰ از دنیای بیرون از قبیله بی خبر بودند و حتی تصور نمی‌کردند که افرادی غیر از آن‌ها بر روی زمین زندگی کنند.

آدم‌خوارهای این قبیله، شکارچیان ماهری هستند که در جنگل کمین می‌کنند. آن‌ها هر موجود زنده‌ای را که ببینند، در کمترین دقایقی، شکار می‌کنند. فرقی ندارد انسان باشد یا حیوان، هیچ راه فراری نیست.

از آنجایی که قبایل آدمخوار در این منطقه، بسیار بزرگ است، جنگ‌هایی هم در میان آن‌ها رخ می‌دهد. این قبیله از تیر و کمان برای دفاع از خود استفاده می‌کنند. در سال ۱۹۷۰ یک محقق هلندی به نام «جوانز ولدویزن» سفرهای ناشناخته خود را آغاز کرد. وی برای اولین بار به این جنگل سفر کرد و انسان‌هایی را دید که همچون انسان‌های اولیه زندگی می‌کردند. پس از این اتفاق، مردم این قبیله با آدم‌هایی متفاوت‌تر از خودشان روبرو شدند و از دنیای خارج از جنگل، مطلع شدند.

قبایل آدمخوار

 

دو قبیله باقی‌مانده آدمخوار حتماً جذابیت‌های بسیاری دارند. در این مقاله این دو را به شکل کاملاً ابتدایی معرفی کردیم. این قبایل با دنیای بیرون ارتباطی ندارند. از این جهت اطلاعات کمی درباره آن‌ها موجود است. امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها بیابیم.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
آروشا

اوه خدا
خوبه اینا همون تو قبرستان های خودشون بمونند
بفهمند غیر از خودشون مردم دیگه ایی هم هست میاند میخورندشون
دنیا فقط همین یه قلم عذابو به خودش ندیده بود