راهنمای خرید در گوآ هند

راهنمای خرید در گوآ هند

خرید یکی از لذت‎ بخش‎ترین قسمت‎های یک سفر است. گوا که شهری در هند است علاوه بر جاذبه‎های گردشگری فراوان و ساحل بی‎نظیر  می‎تواند تجربه خرید خاص و به باد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد؛ اگر به گوا قصد سفر دارید حتما خرید در گوآ را امتحان کنید. در این مقاله قصد داریم که بهترین بازارهای گوا را به شما معرفی کنیم. از سرگرمی‎های گردشگرانی که به گوا سفر می‎کنند قدم زدن در مسیر ساحل و چانه‎زدن با فروشندگان برای خرید اجناس است. در سفر به گوا بازارهای مختلفی را می‎بینید که محصولات مختلفی را می‎فروشند؛ از بازارهای سنتی گرفته تا بازارهایی که برترین برندهای جهان در آن مشغول فعالیت هستند.

چهارشنبه بازار آنجونا

بازار آنجونا چهارشنبه‎ها در ساحل آنجونا برپا می‎شود. در این بازار محلی انواع صنایع دستی، بانوج، لباس‎های ساحلی، سوغاتی ها و محصولاتی شبیه به این محصولات به فروش می‎رسد. در این بازار موسیقی زنده نیز پخش می‎شود. این بازار به خاطر این که در یکی از مشهور‎ترین سواحل گوا است طرفداران زیادی دارد. هتل‎های زیادی در این منطقه وجود دارند و قیمت اجناس این منطقه مناسب است.

خرید در گوآ

بازار پانجی

این بازار بزرگ علاوه بر غرفه‎هایی با محصولات محلی فروشگاه‎های مدرن نیز دارد. خرید در گوا هند آن هم در بزرگ‎ترین بازار گوا یعنی پانجی می‎تواند تجربه‎ای عالی برای گردشگران به ارمغان بیاورد.

مرکز خرید مال دو گوا

این مرکز خرید بزرگ در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد و دارای ۸۲ فروشگاه مختلف است. تعداد فروشگاه‌های این مجموعه به ۸۲ فروشگاه می‌رسد که محصولات مجموعه‌ای از بهترین برندهای داخلی و برندهای شناخته‌شده‌ی بین‌المللی را عرضه می‌کنند. از میان برندهای محبوب این مرکز خرید می‌توان به نایکی، پوما، لویی فیلیپ، شاپرز استاپ، کلوین کلاین، یونایتد کالرز، تامی هایلفیگر و…

تفریحات رایگان استانبول

مرکز خرید کاکولو

مرکز خرید کاکولو مال اولین مرکز گوا است و طبق استانداردهای بین‌المللی  ساخته شده است. در این مرکز خرید برتر، بهترین و شیک‌ترین برندهای داخلی و خارجی، محصولات خود را به فروش می‌رسانند. فضای داخلی این مرکز خرید بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. تمرکز اصلی این مرکز تجاری بر ارائه‌ی برندهای هندی است. در فودکورت این مجموعه، بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای محلی سرو می‌شود.

خرید در گوآ

مرکز خرید Caculo Mall نیز مثل سایر مراکز خرید بزرگ، یک مجموعه‌ی تفریحی کامل است. یعنی به غیر از فروشگاه، امکانات دیگری مثل منطقه‌ی مخصوص بازی کودکان، فودکورت، سالن بولینگ، امکانات تفریح خانوادگی، بازی‌های کامپیوتری و… دارد.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها