معرفی مراکز خرید باکو در آذربایجان

مراکز خرید باکو

یکی از عناصر جدایی ناپذیر هر سفری خرید است که تجربه لذت بخشی برای شما به جای می‎گذارد . با خرید از مراکز خرید کشورهای مختلف نه تنها با محصولات مختلف آن کشور آشنا می‎شوید بلکه با مردم آن کشور، فرهنگ آن کشور و محصولات منحصر به فرد آن کشور آشنا می‎شوید. آذربایجان کشوری است که گردشگران زیادی از ایران را به خود جذب می‎کند و شهر باکو یکی از پرگردشگرترین شهرهای این کشور زیبا است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مراکز خرید باکو در آذربایجان بیشتر آشنا کنیم تا در سفر به این شهر زیبا با مشکل مواجه نشوید. از مراکز خرید باکو در آذربایجان می‎توان به مرکز خرید ۲۸، مترو پارک، بلوار پارک و … اشاره کرد که در ادامه مختصرا به توضیح آنها می‎پردازیم.

مرکز خرید ۲۸

مراکز خرید باکو

این مجتمع زیبا با معماری منحصر به فرد و خاص خود در نگاه اول شما را متحیر می‎کند. این مرکز خرید از معروف ترین مراکز خرید باکو در آذربایجان است که ۷۰ برند مختلف را پوشش می‎دهد و دارای ۲۸ سالن سینما و ۱۶ کافی شاپ است که محبوبیت خاصی میان گردشگران مختلف از سراسر جهان دارد.

بلوار پارک

این مرکز خرید لوکس و تازه تاسیس توانسته محبوبیت خاصی را میان گردشگران پیدا کند. معماری خاص این بنای زیبا همه گردشگران را مجذوب خود می‎کند. این مرکز خرید زیبا و بزرگ برندهای مختلفی را در خود جای داده است و شامل شش سالن سینما است.

رستوران های معروف استانبول

مترو پارک

اولین چیزی که از این مجتمع به چشم می خورد نمای زیبای این ساختمان است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. این مرکز خرید یکی از کامل ترین مراکزی است که با بیشترین تعداد برند معروف خود را از این حیث مطرح ساخته است، به طوری که اگر یکی از برندهای مورد نظر را در مرکز خرید ۲۸ نیافتید،  می توانید با اطمینان به مترو پارک و برند خود را بیابید. برندهایی که در این مرکز خرید عرضه می شوند از انواع برندهای معروف پوشاک شامل بنتون، سیسلی، مانگو، پینک، ورا مودا و بسیاری از برند‌های مطرح دیگر است. حتی اگر قصد خرید از این برندها را نداشته باشید، صرفا گشت و گذار کردن و دیدن این همه تنوع محصول و زرق و برق ویترین ها باعث هیجان شما خواهد بود.

پورت باکو

مراکز خرید باکو

این مرکز هم یکی از جدیدترین مراکز خرید باکو است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. این مکان دارای ۳۰۰ برند پوشاک،کیف و کفش، لوازم آرایش، ورزش و … است که طبقه دوم آن فود کورت بوده و برای همه ذائقه ها، غذا و خوراکی یافت می شود. لازم به ذکر است که اطلاع داشته باشید  پورت باکو به عنوان یک مرکز بین‌المللی‌ و باکلاس‌ نسبت به سایر مراکز خرید دیگر باکو شهرت یافته است. بنابراین انتظار داشته باشید که ممکن است در مقایسه با سایر مراکز محصولات گران تری را ارائه دهد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها