جاذبه های گردشگری سیبری

جاذبه های گردشگری سیبری

جاذبه های گردشگری سیبری روسیه از بهترین مکان‌ها برای سرما دیدن است! شاید زمانی که به سیبری فکر می‌کنید ممکن است فکر کنید به عصر یخبندان سفر کرده‌اید. درست است. در برخی مناطق دما به منفی هفتاد درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد. تاریخ ما امروز شما را به یک سفر مجازی به سیبری می‌برد.

دریاچه بایکال در جنوب سیبری

سیبری شهر نقاشی خداوند است. در مناطق مختلف این شهر وضعیت آب‌وهوا متفاوت است. در بسیاری از مناطق زمستان‌ها سرد و تابستان‌ها گرم می‌باشد. یکی از معروف‌ترین این مناطق دریاچه بایکال است که آبزیان مخصوص به خود را دارد. این آبزیان تنها در این دریاچه زندگی می‌کنند.

جاذبه های گردشگری سیبری

عمیق‌ترین و قدیمی‌ترین آب شیرین جهان در جنوب سیبری قرار دارد. دریاچه بایکال هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، اسکی و… از تفریحاتی است که می‌توان روی این دریاچه انجام داد.

همه  چیز در مورد دریاچه بایکال

جنگل‌های تایگا

کشاورزی از کارهایی است که در جنوب سیبری از رونق خوبی برخوردار است. در این منطقه بخش بزرگی از غذای کشور روسیه تولید می‌شود. به دلیل خاک حاصل خیز این منطقه، در آن می‌توان جنگل‌های زیبایی پیدا کرد. جنگل‌هایی که از سرو و کاج و دیگر مخروطیان ساخته شده‌اند.

کوه آلبورس

کوه البروس با ارتفاع ۵۶۴۲ متر بلندترین قله روسیه است پس اگر همیشه به دنبال صعود به بالاترین ارتفاعات بوده‌اید این قله می‌تواند حسابی شما را راضی کند. قسمت هیجان‌انگیز این کوه این است که از کوه‌های آتش‌فشانی است و همین می‌تواند جذابیت‌های صعود به آن را دوچندان کند. به غیر از ویژگی‌های ظاهری، کوه البروس مسیرهای کوهنوردی آسانی دارد که صعود به آن را راحت‌تر از هر کوه دیگری می‌کند! خبر خوب این است که می‌توانید سوار تله‌کابین شوید و تا ارتفاع ۳۷۰۰ متری بالا بروید و در آنجا یک شب هیجان‌انگیز را در مهمانخانه کوهستانی سپری کنید. صبح روز بعد به صورت گروهی به ارتفاع ۴۱۰۰ متری می‌روید و تازه از آنجا کوهنوردی واقعیان شروع می‌شود.

جاذبه های گردشگری سیبری

از این قسمت ۱۳ ساعت کوهنوردی را پیش رو دارید و در طول مسیر، کوهنوردان حرفه‌ای کوه‌های آلپ را می‌بینید که در تمام روزهای سال از مسیرهای کوهنوردی این کوه در حال گذر هستند. این در حالی است که آماتورها و کسانی که چندان حرفه‌ای نیستند معمولاً ماه‌های تابستان  را  برای بالا رفتن از این کوه انتخاب می‌کنند. به خاطر داشته باشید که ارتفاع کوه به قدری است که باید از قبل با این شرایط سازگار شده باشید؛ اینکه قبل  از بالا رفتن از این کوه یکی دیگر از قله‌های قفقاز را برای صعود انتخاب کنید پیشنهاد خوبی برای سازگار شدن با ارتفاع و شرایط این کوه است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها