زیباترین استراحتگاه های دنیا

زیباترین استراحتگاه های دنیا

همواره یکی از عوامل جدایی ناپذیر هر سفری استراحت و اقامتگاه مناسب است. در این مقاله قصد داریم تا در باره‎ی زیباترین استراحتگاه‌ های دنیا صحبت کنیم. استراحتگاه مناسب می‎تواند اصلی‎ترین جزء سفر باشد چون بعد از گشت و گذار در مقصدی که به آن سفر کرده‎اید نیاز به استراحت دارید و این استراحتگاه‎ها هستند که انرژی لازم برای ادامه سفر را تعمین میکنند. از زیباتربن استراحتگاههای دنیا میتوان به باجا کالیفرنیا، جستاد، کوزکو، سنت لوسیا، پورتو هلی و … اشاره کرد.

Endémico

این هتل زیبا در مکزیک و روی شیبهای صخره باجا واقع شده است. این هتل یکی از زیبا ترین استراحتگاه های دنیا است که دارای ۲۰ کلبه چوبی است. این هتل زیبا که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است تلفیقی از فرهنگ مکزیکی و طراحی مدرنیته است. این هتل با سن دیگو یک ساعت و نیم فاصله دارد. در رستوران‎های این رستوران غذاهای دریایی سرو می‎شود.

زیباترین استراحتگاه های دنیا

Alpina Gstaad

این هتل زیبا با معماری سوئیسی ساخته شده و دارای سقف‎های سه گوش و بالکن‎های چوبی است. این هتل امکاناتی همچون تئاتر، استخر و اسپا دارد.

Palacio Nazarenas

این هتل زیبا که زمانی صومعه بوده مدتی است که تغییر کاربری داده است. این هتل زیبا در شهر پرو واقع شده است. در غذاهای این هتل از مواد محلی نظیر انجیر خاردار استفاده میشود.

شگفت انگیزترین هتل های دنیا

Sugar Beach

این استراحتگاه زیبا در سه سال اخیر بازسازی و نوسازی شده است. بدون شک Sugar Beach از زیباترین استراحتگاه های دنیا است که سالانه میزبان گردشگران زیادی است.  اکنون مسافران در اتاق های بزرگ خانه های ییلاقی ساخته شده در ساحل این استراحتگاه یا ویلاهای بزرگ موجود در جنگل اقامت دارند. رستوران های این استراحتگاه، غذاهای محلی کارائیب همچون ماهیماهی سرخ شده در تابه و موز سبز گریل شده سرو می شود. بازسازی این استراحتگاه در نوامبر سال ۲۰۱۲ میلادی به پایان رسید.

زیباترین استراحتگاه های دنیا

 Amanzo’e

این هتل بسیار زیبا را آرشیتکت مشهوری به نام اد تاتل طراحی کرده است. این هتل قرار است در ماه مارس سال جاری میلادی گشایش یابد. فضای این استراحتگاه مملو از درختان زیتون است. همچون دیگر استراحتگاه های عمان، Amanzo’e نیز بسیار مجلل و شیک است. هر کدام از سوئیت های این هتل استخر اختصاصی خود رادارند. این هتل در طول فصل برداشت محصول، تورهای چیدن زیتون برگزار می کند.

Hôtel La Ferme           

موسس دانیل گاتیر، در روستایی در فاصله یک و نیم ساعتی از شهر کبک، هتلی روستایی ساخته و ایستگاه قطاری نیز برای آن در نظر گرفته است. اسباب و مبلمان بسیار شیک این هتل همچون بالشتک های پشمی و تخت های چوبی همه توسط هنرمندان محلی ساخته شده اند. در رستوران های این استراحتگاه، غذاهای کبِکی همچون پنکک رازیانه و جگر غاز سرو می شود. این استراحتگاه در ژوئن سال ۲۰۱۲ میلادی گشایش یافت.

منبع برترین ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها