جالب ترین هتل های کپسولی دنیا

جالب ترین هتل های کپسولی دنیا

اگر به دنبال تجربه‎ای جدید از اقامت در سفر خود می‎گردید هتل‎های کپسولی می‎توانند ایده خوبی باشند. این هتل‎ها برای افرادی مناسب هستند که بار نسبتا کمی دارند و در عین حال ساده سفر می‎کنند؛ اگر شخصی هستید که در سفر بار زیادی با خود حمل می‎کنید و از مکان‎های کوچک برای اقامت استفاده نمی‏‎کنید این هتل‎ها برای شما شاید مناسب نباشند. این هتل‎ها نخستین بار در ژاپن برای استراحت افراد تهیه شد و در آن ساده‎ترین طراحی را مشاهده خواهید کرد؛ در عین شما می‎توانید نیازهای خودتان را در این هتل‎ها تعمین کنید. در این مقاله قصد داریم تا جالب ترین هتل های کپسولی دنیا را به شما معرفی کنیم.

آنشین اویادو

یکی از جالب ترین هتل های کپسولی دنیا است که در ژاپن قرار دارد و آماده سازی اتاق‎های آن کمتر از ۳ دقیقه به طول می‎انجامد. اتاق های این هتل کپسولی دارای امکاناتی نظیر سرویس خواب نرم، تبلت و تلوزیون است. همچنین در این هتل می‎توانید به طور رایگان از سونای بخار استفاده کنید. این هتل دارای فروشگاه، ماشین لباسشویی خودکار و مکانی برای خرید غذا نیز دارد.

جالب ترین هتل های کپسولی دنیا

اسلیپ باکس مسکو

اگر به دنبال جایی امن و به دور از سر و صدای شهری هستید این هتل مکان مناسبی است تا مدتی در آن به استراحت بپردازید. در این هتل هیچگونه جسمی که حواس شما را به خود جلب کند وجود ندارد. تنها چیزی که می‎بینید اتاق‎های تمییزی است که برای استراحت طراحی شده‎اند.

هتل بوک اند بد توکیو

این هتل یک مکان رویایی برای گذراندن تعطیلات عاشقان کتاب است. هتل کپسولی بوک اند بد، یک هتل مفهومی در زمینه فروش کتاب است و در محله” ایکه بوکورو”ی توکیو ساخته شده است. دراین هتل، هزاران کتاب برای خرید و مطالعه وجود دارد و هر اتاق کپسولی( در دو اندازه ” فشرده” و ” معمولی”) درون قفسه های کتاب جای گرفته اند. خود اتاق ها کاملا خالی اند و فقط یک تخت خواب و بالش و البته چراغی برای مطالعه دارند.

جالب ترین هتل های کپسولی دنیا

شگفت انگیزترین هتل های دنیا

بلاک هتل لندن

بلاک هتل شامل اتاق های بسیار عالی و کوچک با اندازه ای کافی برای داشتن یک تخت خواب مناسب هتل که بسیار جالب به نظر می رسد، می شود. این هتل فقط چند قدم از سالن انتظار گتویک فاصله دارد و بنابراین بهترین مکان برای کسانی است که بین سفرهایشان به جایی برای استراحتی کوتاه ، درون کپسولی گرم و نرم نیاز دارند و به دنبال تعطیلات یک هفته ای نیستند.

 

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها