محله ‌های لوکس استانبول

یکی از شهرهای بزرگ ترکیه استانبول است که از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل‌شده است. این شهر که مدرن‌ترین شهر ترکیه نیز بشمار می‌آید، بهترین شهر برای زندگی ازلحاظ امکانات در ترکیه هست. محله‌های استانبول نیز در این دو بخش قرارگرفته‌اند. اگر قصد استفاده از تور استانبول برای بازدید از این شهر زیبا را دارید و یا اگر قیمت تور استانبول برایتان مهم است در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین محله‌های لوکس استانبول

محله‌های شهر استانبول، دارای معماری متفاوت و متنوع هستند که اگر تور استانبول را رزرو کرده باشید می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

در اینجا قصد داریم به‌اختصار بهترین محله‌های استانبول را به شما معرفی کنیم تا شما نیز درصورتی‌که می‌خواهید از قیمت تور استانبول برای سفر به این شهر زیبا و محله‌های مختلف آن مطلع شوید با آگاهی از ویژگی‌های خاص هر محله، آن را انتخاب نمایید.

محله ببک استانبول

یکی از زیباترین و لوکس‌ترین محله‌های استانبول محله ببک است. ببک محل زندگی بسیاری از ثروتمندان و هنرمندان ترکیه می‌باشد که از خانه‌های آن نیز در سریال‌های پرطرفدار ترکی بسیار استفاده‌شده است. این محله در قسمت اروپایی و در کنار خط ساحلی نزدیک تنگه بسفر قرارگرفته است. خانه‌های این محله بیشتر ویلایی و باقیمت‌های میلیون دلاری معامله می‌شوند.

محله باکرکوی استانبول

باکرکوی، از محله‌های تجاری استانبول است و به دلیل داشتن مراکز خرید لوکس و کافه و رستوران‌های مجلل و همچنین ساکنین ثروتمند آن معروف است. دریای مرمره نیز در نزدیکی این محله زیبا قرار دارد.

محله سلطان احمد استانبول

این محله که از گران‌ترین محله‌های استانبول است دارای قدمت تاریخی و در نزدیکی آثار تاریخی استانبول واقع‌شده است. سلطان احمد جزو گران‌ترین محله‌های شهر استانبول است.

محله بی اغلو استانبول

این محله، در بخش اروپایی استانبول واقع‌شده و نقطه تلاقی سایر محله‌ها به یکدیگر است. از ویژگی خاص این محله می‌توان به سکوت و آرامش آن اشاره کرد. خیابان معروف استقلال نیز در همین محله قرارگرفته است. قیمت تور استانبول برای هتل‌هایی که در این منطقه قرارگرفته‌اند نیز متفاوت هستند.

محله قاضی کوی استانبول

محله قاضی کوی، در بخش آسیایی استانبول قرارگرفته و از مناطق تاریخی شهر نیز بشمار می‌رود. این محله در امتداد دریا قرار دارد و همین باعث شده تا جزو لوکس‌ترین محله‌های استانبول به‌حساب بیاید. این محله علاوه بر دارا بودن سکوت و آرامش به نسبت محله‌های بخش اروپایی، توانسته طی سالیان اخیر به یکی از بهترین محله‌های استانبول تبدیل شود. اگر می‌خواهید از تور ارزان استانبول برای اقامت در این محله لذت ببرید می‌توانید از معدود هتل‌های موجود در این محله استفاده کنید.

حال که با لوکس‌ترین محله‌های استانبول آشنا شدید، می‌توانید از هرکدام از هتل‌های این مناطق برای رزرو تور استانبول اقدام کنید و از سفر خود لذت ببرید. برای کسب اطلاعات تخصصی تر در رابطه با محله های استانبول و سفر به این شهر زیبا به وبسایت فاینداتور www.findatour.co مراجعه کنید.

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها