برتر‌ین جاذبه های گردشگری فلورانس

برتر‌ین جاذبه های گردشگری فلورانس

تاکنون به شناخت جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف پرداخته‌ایم، اما این بار می خواهیم از جاذبه های گردشگری فلورانس ، شهری تاریخی در شمال ایتالیا صحبت کنیم. اگر بخواهیم خیلی ساده فلورانس را معنا کنیم باید بگوییم که این شهردر((هنر و زیبایی)) خلاصه می شود. گردشگرانی که تاکنون پای به این شهر نهاده‌اند، آن را اینگونه توصیف می کنند که گویی سفر به شهری در گذشته را تجربه کرده‌اند.

فلورانس، مجموعه‌ای از کلیسا‌ها، موزه‌ها، امکان تاریخی، کاخ‌ها، آثار هنری قرون وسطی، رنسانس و آثار دوران اتحاد ایتالیا را در خود جای داده است، به نوعی می توان گفت اماکن تاریخی تمام شهر را پر کرده است. آثاری چون، پل پوسته وچیو، مجسمه داوود میکل آنژ و گنبد برونلسکی از نماد‌های ایتالیا هستند که در این شهر قرار دارند. برای شناخت هر چه بیشتر جاذبه‌های این شهر با ما همراه شوید.

کلیسای جامع سانتا ماریا

کلیسای سانتا ماریا، یکی از نماد‌های زیبایی و از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری فلورانس به شمار می رود. این کلیسا در میدان دوامو قرار دارد و نام اصلی آن سنتا ماریا دل فیوره است. گنبد بزرگ و آجری رنگ این کلیسا هر ببینده‌ای را به سمت خود می کشاند. در این کلیسا نمونه‌‌هایی از شاهکار‌های هنر و معماری ساخته دست هنرمندانی چون گیبرتی، برونلسکی، دوتاتلی، جوتو و میکل آنژ  نگهداری می‌شوند که هر بیننده‌ای را وادار به هیجان می‌کنند.

هیجان‌انگیزترین قلعه های تاریخی ایتالیا

پل پونته وچیو

پل پونته وچیو، یکی از نماد‌های محبوب ایتالیا محسوب می‌شود. این پل به دو دلیل توانسته شهرت چشم گیری در بین مردم و گردشگران به دست آورد، دلیل اول ساختار و معماری منحصر به فرد این پل است و دلیل دیگر وجود مغازه‌ها و فروشگاه‌های متنوع اطراف آن می باشد.

 قلعه قدیمی فلورانس

در وسط شهر قدیمی فلورانس قلعه ای قدیمی به نام پالازو وچیو قرار دارد که نمونه ای از تاریخ، هنر و قدرت این شهر می باشد. هنرمندان و معماران برتری برای خاندان قدرتمند مدیچی به منظور طراحی و دکور دفاتر کار و خانه هایشان نیز کار می کردند. برای بازدید از این جاذبه ی دیدنی پیشنهاد می شود در سایت بلیط را زودتر ثبت نام نمایید تا بتوانید از برخی از گذرگاه ‌های مخفی که مدیچی‌ ها برای رفت و آمد بین اتاق ‌ها استفاده می ‌کردند عبور کنید، یادتان باشد که بلیتتان را نگه دارید و بعد از ظهر برای رفتن به روی بام و دیدن منظره شهر هنگام غروب بازگردید.

جاذبه های گردشگری فلورانس

جمع بندی

فلورانس شهری است که توانسته علی رغم فراز و فرود‌های فراوان همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کند. گوشه به گوشه این شهر را اماکن تاریخی پر کرده است. اگر شما قصد سفر به فلورانس را دارید پیشنهاد می‌کنیم  که برنامه سفر خود را برای چند هفته برنامه‌ریزی کنید زیرا بازدید از تمامی جاذبه‌های این شهر حداقل چند هفته طول می کشد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها