لیست رستوران های تبریز

لیست رستوران های تبریز

هر کدام از شهرهای ایران به چند مورد غذای خوب و لذیذ معروف هستند اما اکثر غذاهای شهر تبریز خوشمزه و جذاب هستند. انواع کباب و کوفته و خورشت های خوش رنگ و لعاب مورد پسند اغلب گردشگران و مسافران خارجی و ایرانی قرار می گیرد. به همین سبب رستوران های تبریز یکی از جاذبه های این شهر به شمار می رود و کمتر کسی پیدا می شود که به تبریز برود ولی به رستوران های آن سری نزند. ما هم به جهت راهنمایی گردشگران می خواهیم در این مطلب لیستی از بهترین رستوران های شهر زیبای تبریز را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با رستوران زیرزمینی وحید

اگر به دنبال یک رستوران قدیمی هستید به رستوران وحید بروید. این رستوران قدیمی با غذاهای خوب و لذیذ از مشتریان خود پذیرایی می کند. اغلب مواقع در این رستوران تبریز جای خالی برای مشتری پیدا می شود؛ زیرا میزهای مستطیلی شکل و بزرگ با صندلی های فراوان در آن گنجانده شده است. پیش از غذای اصلی در برخی از رستوران های تبریز جوجه کبابی لذیذ و آبدار سرو می شود که در این غذاخوری نیز امر به همین منوال است. کباب برگ دیس پرس وحید به عنوان غذای اصلی توسط مشتریان سفارش داده می شود.

شما می توانید در غذاخوری وحید بعد از غذا انواع مربا و باقلوا نیز مطابق میل خودتان سفارش دهید.

رستوران های تبریز

کافه رستوران مدرن بارکد

اگر از رستوران های جدید و مدرن لذت می برید به شما کافه رستوران بارکد را پیشنهاد می کنیم. در این مکان شیک، طعم غذاها نیز خوب و دلپذیر است و به این ترتیب هم با فضایی لاکچری و هم غذاهایی باکیفیت و خوب آشنا می شوید.

آشنایی با باغ رستوران سنتی برکه

مجموعه ای زیبا در کمربندی سردرود که مورد پسند اغلب مسافران قرار می گیرد، باغ رستوران برکه نام دارد. این باغ رستوران فضایی تاریخی و جالب دارد به طوری که شما می توانید در آن حوضچه مصنوعی، ماهی های رنگارنگ، درختان استوایی و انواع پرندگان زیبا و خوش صدا را مشاهده کنید. میهمانان در این فضای دلنشین و روح نواز می توانند انواع غذاهای خوش رنگ و لعاب را سفارش دهند و همزمان با تنفس در این محیط پاکیزه و دلپذیر در حین گفتگو با دوستان و آشنایان، از غذاهای خوشمزه آن نیز لذت ببرند.

غذاهای گوناگونی در رستوران های تبریز و همینطور این رستوران سرو می شود ولی اغلب کسانی که به این غذاخوری زیبا رفته اند از کباب برگ و دیزی آن تعریف می کنند.

 رستوران جذاب و متفاوت اجاق

اگر به آشپزی علاقه دارید و همزمان می خواهید به رستورانی متفاوت بروید، حتما سری به غذاخوری اجاق بزنید. تفاوت این غذاخوری با رستوران های دیگر تبریز این است که آشپزخانه دارد و آشپز آن خود شما هستید. در غذاخوری اجاق می توانید گوشت مورد نظرتان اعم از قرمز یا سفید را انتخاب کنید و روی اجاق بپزید. از این مدل رستوران ها در اغلب کشورهای جهان وجود دارد و طرفداران بسیاری را نیز به خود جلب کرده اند. به این ترتیب می توانید میزان پخت گوشت را بر اساس میل خود و همراهان انتخاب کنید.

فود کورت لاله پارک با انواع غذاهای سنتی و بین المللی

فود کورت ها یکی از مکان های خوب و مناسب برای شکم گردی هستند. در این مجموعه ها می توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و همینطور فست فودی را امتحان کنید. فود کورت ها مکان های مناسبی برای گردهمایی دوستانه است که هر کدام با سلایق مختلف غذایی در یک مکان جمع شده اند. در فود کورت لاله پارک انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، سنتی و خانگی تبریزی را می توانید امتحان کنید.

برندهای گوناگون طبخ غذا در این مجموعه گرد آمده اند که پیتزا توسکا، رستوران مکزیکی چیپوتله، رستوران تبریز بالیقچی و همینطور غذاخوری پاتیل از مهمترین های آن هستند.

رستوران اصیل حاج علی با یک قرن سابقه

اگر هوس یک کباب عالی در یکی از رستوران های تبریز به سرتان زده است، رهسپار غذاخوری حاج علی شوید. این رستوران صد ساله، فضایی زیبا و جذاب دارد و در و دیوارهای آن پوشیده از عکس های قدیمی است. هر کدام از این عکس ها با حکایت های جذابی همراه هستند. نکته ای که در مورد رستوران حاج علی باید بدانید این است که صرفا سرو غذا در آنجا ساعت دو و نیم بعدازظهر است.

در این غذاخوری بعد از سرو غذای اصلی مشتریان، از آنها با سوپ، دوغ و نوشابه رایگان پذیرایی می شود که این امر یکی دیگر از نقاط قوت رستوران حاج علی است. در ضمن قیمت مناسب غذاهای این رستوران نیز موجب جذب مشتریان زیادی شده است.

رستوران های تبریز

رستوران دنج گازماخ

اگر دندان های خوب و معده ای سالم دارید و از خوردن ته دیگر خوشتان می آید حتما به رستوران گازماخ بروید. واژه گازماخ به معنای ته دیگ است و شما می توانید در این غذاخوری انواع ته دیگ را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. رفتار خوب کارکنان و خدمات مناسب رستوران گازماخ باعث شده است که اغلب مشتریان از این غذاخوری به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز یاد کنند.

رستوران آنا با معماری سنتی دلنشین

غذاخوری آنا یکی از مکان های مناسب و خوب برای خوردن غذاهای باکیفیت و خوشمزه در فضایی با معماری سنتی است. رستورانی با ظرفیت ۳۰۰ نفر که در حومه شهر قرار دارد. غذاهای لذیذی مانند: کوفته تبریزی، دیزی، کباب برگ، جوجه بدون استخوان، چلو گردن، فیله کباب و شیشلیک همراه با باقلوا استانبولی در غذاخوری آنا سرو می شود. اغلب گردشگران بعد از دیدن خانه های کندوان به این رستوران می روند و از غذاهای خوشمزه آن میل می کنند.

جمع بندی

شهر تبریز به غذاهای خوشمزه و خوب شهرت دارد و اغلب مسافران و توریست ها در سفر خود به این شهر به رستوران های تبریز می روند و غذا سفارش می دهند. غذاخوری های گوناگون با فضا و خدمات مختلف را در این مطلب برای شما معرفی کردیم که در سفر به این شهر زیبا با رستوران های معروف آن نیز آشنا شوید.

معرفی رستوران شما در این مطلب: https://tarikhema.org/contact
به لینک بالا بروید و از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها