بهترین هتل‌ های مشهد نزدیک حرم با غذا

در سفر به مشهد تعداد چشمگیری از زائران تمایل دارند تا در هتل مشهد نزدیک حرم اقامت داشته باشند تا در طی سفر برای وعده‌های غذایی خود دغدغه‌ای نداشته باشند. حرم امام رضا (ع) دارای ۵ ورودی در خیابان‌های طبرسی، آیت الله شیرازی، شهید نواب صفوی، شهید اندرزگو و امام رضا است، که در تمامی این خیابان‌ها اقامـتگاه های زیادی از جمله هتل‌های بسیار لوکس تا هتل‌های ساده، سوئیت و… ساخته شده است.

برای عزیزانی که قصد برنامه ریزی برای یک سفر اقتصادی را دارند، رزرو هتل های مشهد با ۳ وعده غذا ییکی از اقداماتی است که باید قبل از شروع سفر آن را انجام دهند. هتل آرین مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد، هتل قصر بین المللی، هتل الماس و … از جمله بهترین هتل‌ های مشهد نزدیک حرم با غذا هستند که با قیمت های مختلف آماده رزرو می باشند.

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا

هتل قصر بین ‌المللی مشهد

هتل بین‌المللی قصر مشهد یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا است که می توانید آن را با وعده های غذایی رزرو نمائید. این هتل ۳ رستوران دارد، که نام‌های آن رستوران مرسده، قصر و سنتی هستند. رستوران اصلی این هتل، رستوران قصر است که ظرفیتی بالغ بر ۴۵۰ نفر دارد و منوی متنوعی از غذا‌های ایرانی و فرنگی را خدمت مسافرین ارائه می‌دهد. رستوران مرسده نیز دارای ظرفیت ۱۸۰ نفری است و منوی جذابی از غذا‌های ایرانی و فرنگی را دارا هست. رستوران سنتی این مجموعه ویژه غذا‌های سنتی است. علاوه بر رستوران های ذکر شده، هتل قصر طلایی دارای سالن صبحانه خوری و کافی شاپ هست، که می‌توانید برای صرف یک صبحانه کامل و متنوع به سالن صبحانه خوری مراجعه کنید.

آدرس هتل قصر بین‌المللی مشهد خیابان امام رضا، مابین امام رضا ۱۴ و ۱۶
فاصله هتل قصر بین‌المللی مشهد تا حرم ۸۰۰ متر

هتل الماس ۲ مشهد

از دیگر موارد قرار گرفته در لیست بهترین هتل‌ های مشهد نزدیک حرم با غذا باید به هتل الماس ۲ اشاره کنیم. این هتل دارای ۳ رستوران با نام‌های روف گاردن، پانوراما و فیروزه است. در رستوران روف گاردن هر سه وعده غذایی ارائه می‌شود، رستوران‌های پانوراما و فیروزه نیز با منو‌های متنوع در وعده‌های غذایی شام و ناهار آماده ارائه خدمات به شما هستند. توجه داشته باشید، که به جز رستوران در این هتل کافی شاپ نیز وجود دارد و می‌توانید برای صرفه میان وعده به آن مراجعه کنید.

هتل قصر بین المللی مشهد

آدرس هتل الماس ۲ مشهد خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰
فاصله هتل الماس ۲ مشهد تا حرم ۱۴۰۰ متر

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور یکی دیگر از بهترین هتل‌ های مشهد نزدیک حرم با غذا است، هتل سی نور ۳ رستوران دارد، دو رستوران این هتل در طبقات ۱۷ و ۱۶ قرار گرفته‌اند و برای وعده‌های ناهار و شام در دسترس هستند. دیگر رستوران این هتل در طبقه سوم است و با ظرفیت ۱۰۰ نفری دارای منویی با غذا‌های سنتی متنوع است. بوفه‌ای در این رستوران ویژه صبحانه قرار دارد، که می‌توانید صبحانه را در آن به صورت کاملاً متنوع میل کنید. کافی شاپ‌های این هتل برای وقت گذرانی و صرف میان وعده بسیار مناسب هستند.

هتل سی نور مشهد

آدرس هتل سی نور مشهد خیابان ۱۷ شهریور، مابین ۱۷ شهریور ۲ و ۲/۲، نبش دانش شرقی
فاصله هتل سی نور مشهد تا حرم ۱۴۰۰ متر

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از هتل‌های قرار گرفته در لیست بهترین هتل‌های مشهد نزدیک حرم امام رضا با غذا است. این هتل دارای ۶ رستوران هست، هر رستوران منوی متنوع دارد و دارای ظرفیت متفاوتی است.

  • رستوران ضیافت هتل قصر طلایی منوی بسیار جذابی برای صبحانه دارد و دارای ظرفیت ۵۰۰ نفری است. در این رستوران ۱۸ نوع صبحانه گرم و بیشتر از ۹۰ نوع صبحانه سرد خدمت مسافرین ارائه می‌شود. رستوران ضیافت از سـاعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح همه روزه برای صرف صبحانه به روی مسافرین باز است.
  • رستوران ترنم هتل قصر طلایی مشهد دارای منوی غذایی فرنگی و ایرانی به طور ویژه برای ناهار است. ظرفیت این رستوران ۶۰۰ نفر هست و افرادی که در هتل‌های دیگر نیز اقامت دارند، می‌توانند برای صرف ناهار به این هتل مراجعه کنند. این رستوران هر روز از سـاعت ۱۲ تا ۲۴ آماده پذیرایی از مسافرین در وعده‌های ناهار و شام است.
  • رستوران سنتی ترمه در هتل قصر طلایی، ظرفیت ۱۰۰ نفری دارد و با منوی کاملاً سنتی همه روزه از سـاعت ۱۲ تا ۲۴ باز است.
  • رستوران تابستانی بارگاه در این مورد از بهترین هتل‌ های مشهد نزدیک حرم با غذا تنها در فصل تابستان باز است و با منوی غذایی بسیار متنوع از سـاعت ۲۰ تا ۲۴ ارائه‌دهنده وعده شام به مسافرین هست.
  • رستوران پنج قاره زوشا، دارای منوی غذایی از ۵ قاره است و همه روزه از سـاعت ۱۲ تا ۲۴ برا وعده شام و ناهار برای سرویس دهی به تمامی مسافرین آماده هست.
  • کافه رستوران فرانسیسکو در هتل قصر طلایی مشهد یک کافه بازی با منوی متنوعی از غذا‌های ایتالیایی هست، که هر روز از سـاعت ۱۶ تا ۲۴ آماده پذیرایی از کلیه مسافرین است.
آدرس هتل سی نور مشهد خیابان امام رضا، میدان بسیج، مابین خیابان امام رضا ۳۶ و ۳۴
فاصله هتل سی نور مشهد تا حرم ۶۰۰ متر

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی از بهترین هتل‌ های مشهد نزدیک حرم با غذا است، این هتل دارای رستوران‌های بسیار لاکچری و شیک هست. رستوران روف گاردن، آتریوم، ارغوان و فست فود فیروزه از رستوران‌های این مجموعه هستند. رستوران روف گاردن با فضای بسیار فوق‌العاده دارای منوی غذا‌های فرنگی و ایرانی است. رستوران ارغوان مخصوص سرو صبحانه هست، که می‌توانید در فضای بنفش رنگ آن وعده‌های صبحانه را به صورت کامل و متنوع میل کنید.

منوی رستوران جذاب آتریوم در هتل درویشی به طور عمده از غذا‌های ایرانی و انواع کباب‌ها تشکیل شده است. رستوران فیروزه ویژه افرادی هست که به غذا‌های فست فود علاقه دارند، این رستوران انواع فست فود‌های بین‌المللی را دارا است.

آدرس هتل درویشی مشهد خیابان امام رضا، مابین امام رضا ۲۴ و ۲۶
فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم ۱۴۰۰ متر

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها