ماجراجویی در جزیره ماکائو

ماجراجویی در جزیره ماکائو

یکی از جزایر کشور چین است، که همه ساله تعداد بسیاری از مسافران و توریست‌های خارجی برای گذراندن وقت خود به این جزیره می‌روند. این جزیره با توجه به نوع پوشش گیاهی و جانوری خود به جزیره پرتغالی نیز معروف است، از طرف دیگر برپایی فستیوال‌های مختلف در این جزیره و حتی وجود ساختمان‌های به‌روز و شکیل باعث ایجاد ماجراجویی هیجان‌انگیز برای مسافران در ماکائو خواهد شد. در فصل‌های مختلف شرایط آب و هوای متفاوتی در این منطقه مشاهده خواهید کرد، در فصل گرما هوایی گرم و بارانی، در زمستان سرد و آفتابی می‌باشد. این جزیره از طرفی به دلیل استعمار طولانی پرتغالی‌ها نیز به جزیره پرتغالی معروف شده است. ماجراجویی در جزیره ماکائو می‌تواند یکی از مهیج‌ترین تجربه‌های شما برای گشت و گذار در کشور چین باشد.

ماجراجویی در جزیره ماکائو

معرفی ساحل جزیره کوه رانگ

کلیسای معروف

یکی از مکان‌های ماجراجویی در جزیره ماکائو کلیسای آن است. کلیسای سنت پائول که در دوران گذشته به دلیل آتش سوزی تبدیل به خرابه شده است، یکی از نقاط معروف برای بازدید می‌باشد که بسیاری از توریست‌ها برای عکاسی و مشاهده تاریخ گذشته این کشور به این کلیسا رفته و در آنجا حضور پیدا می‌کنند.
این کلیسا به عنوان کلیسای جامع مردمان قرن هفدهم میلادی بوده است.

پارک خورشید

پارک معروف این جزیره، از دیگر مکان‌های ماجراجویی در جزیره ماکائو می‌باشد. در شمال ماکائو یکی از پارک‌های معروف واقع شده است، این پارک بزرگ‌ترین پارک موجود در جزیره ماکائو است، یکی از چهل و سه پارک خورشید در جهان است. این معروفیت باعث جذب بسیاری از مردم و گردشگران برای تفریح در این پارک شده است. یکی از مراکز مناسب جهت ماجراجویی در جزیره ماکائو همین پارک خورشید سون یات سن می‌باشد.

سناد، میدان اصلی

میدانی زیبا در جزیره ماکائو که میدان اصلی این جزیره نیز به حساب می‌آید، در بسیاری از وقایع فرهنگی و تاریخی چین در این میدان شور و حال خاصی برپا می‌شود که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. کف این میدان با استفاده از سنگ‌های سفید و مشکی موجی جالب شکل داده است.

ماجراجویی در جزیره ماکائو

مقبره

مقبره ی اما، بنای یادبودی برای یک ماجرای جالب است، دختر فقیری برای رسیدن به منطقه کانتون از فرد ثروتمندی برای سفرش،  تقاضای کمک می کند اما فرد ثروتمند از کمک به او انصراف می دهد. در این میان یک مرد ماهیگیر به او کمک میکند. در طول سفر در منطقه نزدیک ماکائو فعلی رعد و برق، تمام قایق ها را می سوزاند به جز قایقی که دخترک بر آن سوار بوده است. از آن به بعد در این منطقه این بنای یادبودی توسط ماهیگران برای دخترک ساخته شد. این مقبره، امروز به عنوان نماد شهر ماکائو شناخته می شود. جالب است بدانید که، در واقع اسم شهر ماکائو از این مقبرهاستخراج شده است، در واقع ماکائو به معنای یادبودی برای اما است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها