معرفی بهترین هتل های هلند

بهترین هتل های هلند

هلند کشوری زیبا و پرگل در قاره اروپا است که مردمان زیادی آن کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. پایتخت این کشور شهر آمستردام بوده که گل های لاله زیبا و جلوه های طبیعی آن زبانزد توریست ها و گردشگران است. اقامتگاه ها و هتل های هلند  از مکان های هستند که برای مسافران از اهمیت زیادی برخوردارند. امکانات موجود در آنها و کیفیت پذیرایی از مواردی است که برای گردشگران جایگاه ویژه ای دارد. به همین جهت در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل های هلند بپردازیم.

هتل پنج ستاره انداز آمستردام پرینسنگرت

یکی از هتل های آمستردام که با طراحی مدرن اقامتی دلنشین و کم نظیر برای گردشگران فراهم می کند، هتل انداز آمستردام پرینسنگرت(Andaz Amsterdam Prinsengracht)  است. اتاق های این هتل زیبا دارای طراحی جذابی هستند که اغلب میهمانان را سر ذوق می آورد. دیوار اتاق های هتل با نقاشی ها و تابلوهایی جذاب تزئین شده است. آینه های بزرگ و قدی که روی درهای کمد نصب شده اند نیز بر زیبایی اتاق افزوده است. باغی پر از گل و همچنین رستورانی با غذاهای محلی از جذابیت های دیگر هتل انداز است.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت هتل انداز پرینسنگرت دسترسی خوب آن به جاذبه های توریستی و گردشگری و فرودگاه است و این جاذبه توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است.

هتل پنج ستاره انداز آمستردام پرینسنگرت

هتل چهار ستاره سر آدام آمستردام

هتل سر آدام (Sir Adam Hotel) یکی از بهترین هتل های پایتخت کشور هلند است. این اقامتگاه چهار ستاره ساحلی دارای طراحی عجیب و زیبایی است. هتل سر آدام داخل برجی با همین نام واقع شده است. شما می توانید با اقامت در این هتل از کلاس های آموزشی نظیر مدیتیشن یا لذت سواری در کروزهای مجلل و گرانقیمت نیز بهره مند شوید. جالب است که پیچیدن سیگار را نیز می توانید در مدت زمان اقامت در سر آدام بیاموزید.

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، مشخص می شود که اقامت چند روزه در این مکان خالی از لطف نیست!

هتل استیودنت یکی از بهترین هتل های هلند

هتل چهارستاره استیودنت (Amsterdam City The Student Hotel) یکی دیگر از بهترین هتل های هلند است. اگر برای تحصیل به این کشور سفر می کنید بهتر است یک اقامت کوتاه در این هتل داشته باشید. استیودنت هتل تجربه زندگی در فضای دانشگاه را برای میهمانان خود فراهم می کند. اتاق مطالعه مشترک و میزهای پینگ پنگ آن به درستی ذهن شما را به محیط دانشگاه می برد. قیمت مناسب این هتل یکی دیگر از ویژگی های آن است.

جالب است بدانید که این هتل زمانی یک کارخانه چاپ بوده است ولی اکنون به عنوان هتلی برای همه گردشگران است. در این هتل می توانید از تفریحات دیگری مانند دوچرخه سواری یا شنا کردن در استخر نیز لذت ببرید.

هتل لوکس و مجلل لاکچری سوئیتز

لاکچری سوئیتز (Luxury Suites) هتلی لوکس و زیبا در شهر آمستردام است. اتاق هایی زیبا با مبلمانی منبت کاری شده منتظر میهمانان هتل است. رنگ طوسی به کار رفته در دکوراسیون لاکچری سوئیتز فضای دلنشینی به سوئیت های آن می دهد. اتاق هایی با حمام های شیک مجهز به امکانات خوب همراه با لوازم بهداشتی و آرایشی، تهویه های مناسب، اینترنت بی سیم و آشپزخانه ای دلنشین برخی از امکانات این هتل است.

سالن ورزشی هتل لاکچری سوئیتز مکان مناسبی برای کسانی است که قصد بدنسازی دارند. زیرا علاوه بر استفاده از وسایل پیشرفته و مدرن ورزشی می توانید از راهنمایی های مربی بدنسازی این ورزشگاه نیز بهره مند شوید. در صورت دلخواه می توانید صبحانه خود را در اتاق میل کنید، زیرا پیشخدمت های این هتل صبحانه را در اتاق ها نیز سرو می کنند. این زیبایی ها و امکانات مناسب موجب شده است که هتل سوئیتز به عنوان یکی از بهترین هتل های هلند شناخته شود.

بهترین هتل های هلند

هتل والدورف آستوریا هتلی با طراحی تلفیقی

اگر علاقمند به طراحی های جالب و جذاب هستید، حتما اقامتی در هتل والدورف آستوریا (Waldorf Astoria)  داشته باشید. طراحی مدرن و سنتی در این هتل پنج ستاره تلفیق شده است و آن را به یکی از بهترین هتل های هلند تبدیل کرده است. تلفیق فضای ساده و بی آلایش بیرونی با جلال و شکوه محیط داخلی یک تضاد جالب و دل انگیز را به وجود آورده است. به طوری که اگر برای اولین بار به این مکان رفته باشید، از این تضاد شگفت زده می شوید. گچ بری های زیبا با طراحی های جذاب و بهره گیری از رنگ های ساده و دلپذیر اغلب گردشگران را مجذوب خود می کند.

علاوه بر دکور زیبا و آرامش بخش، غذاهای محلی و بین المللی یکی دیگر از جذابیت های هتل والدورف آستوریا است.

هتل پنج ستاره و باشکوه ان اچ کالکشن بربیزون پالاس

یکی دیگر از هتل های خوب و مجلل پایتخت هلند هتل ان اچ کالکشن آمستردام بربیزون پالاس (NH Collection Amsterdam Barbizon Palace) است. اتاق های میهمانان این هتل سبک مینیمالیستی دارند و با رنگ های روشن رنگ آمیزی شده اند. در همه اتاق های آن امکانات مجهز و خوبی نظیر: حمام لوکس و شیک مجهز به همه امکانات لازم همراه با لوازم آرایشی و بهداشتی، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون وجود دارد. غذاهای بین المللی و محلی رستوران و صبحانه متنوع و باکیفیت از ویژگی های دیگر این هتل است.

کافه و بار هتل یکی دیگر از مکان های خوب هتل بربیزون پالاس است. در این کافه موسیقی زنده نواخته شده و نوشیدنی هایی مانند قهوه های خوش طعم سرو می شود. دسترسی های خوب این هتل به مراکز مختلف گردشگری و رفاهی از جمله امکاناتی است که این هتل را به یکی از بهترین هتل های هلند تبدیل کرده است به طوری که شما می توانید پیاده و به راحتی به نقاط گوناگون تفریحی رفته و از دیدن فضای اطراف نیز لذت ببرید.

کلام آخر

یکی از کشورهای خوب و پرطرفدار جهت گردشگری و مسافرت، کشور هلند است. این کشور زیبا که به کشور گل ها معروف است هتل های با امکانات و مجللی نیز دارد که موجب جذابیت بیشتر آن شده است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها