آشنایی با برترین رستوران های ایران (قسمت اول)

برترین رستوران های ایران

کشو پهناور ایران با هشتاد میلیون جمعیت و قومیت‌های مختلف، بومی از غذا‌های رنگی به شمار می‌رود. تنوع قومی و فرهنگی در ایران به حدی گسترده است که با نگاه ساده به آن، می توان به آن پی برد. در شمال مازنی‌ها و گیلک‌ها، در جنوب اعراب و بلوچ‌ها، در غرب کرد‌ها، در شمال غرب ترک ها، در شمال شرقی ترکمن‌ها و مرکز کشور هم تلفیقی از همه‌ی قومیت‌ها و فارسی زبان‌ها تشکیل شده است.  همه‌ی قومیت‌ها در ایران غذاهای مخصوص به خودشان را دارند. بعضی وقت‌ها شاید به گوش شما هم خورده باشد.  قصد داریم چند تا از برترین رستوران های ایرانرا به شما معرفی کنیم.

رستوران توتی فروتی در جزیره کیش

جزیره کیش که یکی از جزیره‌های خلیج فارس به شمار می‌رود، همواره یکی از بهترین مکان‌های ایران برای گردش نیز است. از این و رستوران های بسیاری در این جزیره هستند، اما یکی از بهترین رستوران های این جزیره تونی فروتی می‌باشد. این رستوران مناسب غذاهای دریایی و غیردریایی است که قیمت چندان بالایی هم ندارد.

برترین رستوران های ایران

رستوران شهریار در تبریز

رستوران سنتی تبریز که با نام شاعر پرآوازه این شهر مزین شده، رستورانی با فضایی آرام بخش و به جامانده از دوران قاجاریه که انواع غذاهای ترکی از جمله کباب، کوفته و انواع غذاهای مرسوم ایرانی با بهترین کیفیت در آن موجود می‌باشد.

آشنایی با بهترین رستوران های منطقه تکسیم

رستوران غار نمک در ارومیه

همواره تجربه کردن فضای جدید برای همه خوب و خاطره انگیز است. رستوران غار نمک با توجه به اسمی که دارد، دکوراسیون، سقف و دیوار آن شبیه به غار است. با سرو غذاهای فوق‌العاده این رستوران، می‌توانید از فضای غاری آن نیز لذت ببرید.

هفت‌خوان از برترین رستوران های ایران و شیراز

یک رستوران عالی با کارکرد‌ی چند منظوره از جمله رستوران، کافی شاپ، فست‌فود و جالب تر از همه‌ی آن ها اتیه برای ثبت لحاظات شیرین شما در این رستوان فوق‌العاده که از رستوران‌های برتر ایران است.

رستوران قاشق نقره‌ای در اصفهان

قاشق نقره ای” یکی از بهترین رستوران های اصفهان با دکوراسیون متفاوت و فوق العاده شیکه. در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دیده میشه و با وجود تنوع زیادی که داره، اما قیمتهاش خیلی مناسب و به‌ صرفست.

آدرس: اصفهان،اتوبان ذوب آهن،باندکندرو سمت راست ،روبروی ندامتگاه مرکزی، شهرک قدس

رستوران مدن ارگ کرمانشاه

یکی از رستوران های مدرن و شیک توی کرمانشاه است که در طبقه آخر یه مرکز خریدی به همون اسم ارگ قرار داره. پس میتونی با یه تیر دو نشون بزنی. هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی. راستی خورشت خلال یکی از غذاهای محلی کرمانشاهه که میتونی امتحانش کنی.آدرس: کرمانشاه، خیابان مصدق، مجتمع ارگ

رستوران ستاره نو ساری

ستاره نو” یه مجموعه گردشگری بی نظیر شامل رستوران ایرانی با فضای نوستالژیک، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، محیط مکزیکی، مجموعه تایلندی، باغ موزه و… است. در کل لذت غذا و تفریح با هم یکجا جمع شده و دکوراسیون عالی با غذاهای خوشمزه هم از جاذبه های این مجموعه محسوب میشه.

آدرس: ساری، کیلومتر ۷ جاده دریای ساری

پاکستان از برترین رستوران های ایران

یکی از رستوران‌های قدیمی شهر آبادان،”رستوران پاکستان” و اصلیت مدیریت این رستوران هم پاکستانی هس. توی این رستوران انواع غذاهای هندی، پاکستانی و ایرانی سرو میشه و می‌تونی غذاهای اصیل جنوبی مثل قلیه ماهی‌ رو هم توی این رستوران نوش جان کنی.

آدرس: آبادان، خیابان امام خمینی، راسته بازار ته‌لنجی‌ها

رستوران نمونه در قزوین

یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است. مدیریت و سرویس دهی توی این رستوران فوق العاده است. راستی تو این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه مخصوص شهر قزوین مثل فسنجون و قیمه نثار هم با کیفیت عالی نوش جان کنی.

آدرس: قزوین، حد فاصل میدان عدل و میدان میر عماد، مرکز خرید ایرانیان، طبقه ۳

برترین رستوران های ایران

چلچراغ از برترین رستوران های ایران

رستوران چلچراغ شهرکرد یه رستوران سنتی شیک و قشنگ با پرسنل مودب و متشخصه. غذاهای عالی هم توی این رستوران سرو میشه.

آدرس: شهرکرد، چهاراه فردوسی

منبع bmtehran
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها