آنچه درباره آهنگ هیپ هاپ باید بدانید

آهنگ هیپ هاپ، سبکی از موسیقی و  آهنگ های پرمخاطب  امروزی جدید می باشد که از انرژی و هیجان برخوردار است. این سبک از موسیقی در اواخر دهه ۱۹۶۰ از خیابان های نیویورک از بین جوان های آمریکای جنوبی سرچشمه گرفت و رشد پیدا کرده است.

پیدایش هیپ هاپ

درسال ۱۹۷۰ هیپ هاپ از احزاب بلوک، که تحت سلطه هارلم ها بودند، به وجود آمد. و از همین دهه به صورت بین المللی شناخته شد. بعد هاهم به تعداد طرفداران این سبک موسیقی افزوده شد. تا اینکه درسال۲۰۰۶ بعد از سبک کلاسیک، به عنوان دومین موسیقی محبوب بوده است.

برخی از افراد اعتقاد دارند که برای پیدایش سبک هیپ هاپ تاریخچه ی اولیه ای وجود ندارد. و برخی دیگر هم می گویند هیپ هاپ ورزشی در سیرک ها تنها برای سرگرمی و شادی بوده است. و عده ای هم معتقدند سبک هیپ هاپ  از زندان های سیاسی آمریکا آغاز شده است.

و عده ای هم بر این باورند که سبک هیپ هاپ یعنی آهنگ هیپ هاپ   پرطرفدار و جدید، در خیابان های نیویورک، از بین آمریکایی ها شکل گرفته است.

تاثیر هیپ هاپ

موسیقی هیپ هاپ، علاوه بر محبوبیت بین سبک های دیگر ، تاثیر بسزایی هم در سایر سبک های موسیقی داشته است. در دهه ی ۱۹۹۰ بین موسیقی هیپ هاپ و حزن انگیز، ارتباط زیادی برقرار بود. موسیقی هیپ هاپ، قسمتی از یک نهضت فرهنگی به اسم هیپ هاپ  می باشد که شامل ، هنر دیوار نویسی،رقص برک،مدهای هیپ هاپ و…است.

موسیقی رپ که شامل آهنگ پرطرفدار جدید خارجی ویا فارسی جدید است، را درواقع می توان  ترکیبی از شعر و نثر دانست. در بین احزاب برانکس، آهنگ و سبک رپ، وقتی که دی جی شروع به حرف زدن می کرد،همراه با ضرب آهنگ به بیان یک فکر خاص می پرداخت.

اگر به برسی هیپ هاپ بپردازیم، به ترکیبی از ضرب آهنگ که دارای بازتابی منعطف است، می رسیم.

 رپ راه و روشی برای ابراز و بیان عقاید و افکار افراد جامعه می باشد، که گاها تند و توهین آمیز می شود. البته رپ می تواند با سبک هایی همچون راک و بلوز ادغام شود.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ